Monday, May 18, 2015

3 Kerja Kosong ROYAL SELANGOR MEI 2015

3 Kerja Kosong Royal Selangor. Maklumat kerjaya kali ini datang dari Royal Selangor, dimana Royal Selangor merupakan pengeluar pewter dan peruncit, yang terbesar di dunia. Ditubuhkan pada tahun 1885 oleh Yong Koon (dipermudahkan Cina: 杨坤; Cina tradisional: 楊坤; pinyin: Yang Kun), kedai kecilnya dipanggil Ngeok Foh (Jade Peace), pewter buatan tangan objek terutamanya untuk kegunaan upacara - seperti colok melekat pemegang, kemenyan pembakar dan pemegang lilin untuk mezbah rumah Cina dan kuil-kuil. Matlamat pewter yang dijual oleh Yong Koon telah digilap dengan "batu daun" (tetracera scandens), daun tropika liar denda, alam kasar. Dengan kedatangan penjajah British, korban diperluaskan kepada tankards, tempat abu rokok dan perkhidmatan teh. Jenama ini kemudiannya dikenali sebagai Selangor Pewter.

Pada 1970-an, syarikat mula mengeksport, pertama ke Singapura dan Hong Kong dan kemudian ke Australia. Menjelang tahun 1980-an, pasaran berkembang ke Eropah dan kemudian ke Jepun.

Pada tahun 1992, syarikat itu telah menukar namanya kepada Royal Selangor untuk menunjukkan sokongan diraja dari Duli Yang Maha Mulia Almarhum Sultan Selangor pada ketika itu, Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Al-Haj, dan untuk menggambarkan pelbagai produk, yang telah dilanjutkan melampaui pewter (wikipedia).
Jobs Terkini Royal Selangor
Jobs Terkini Royal Selangor
peluang Jawatan sebanyak 3 peluang seperti berikut:

  1.  Retail Positions  
  2. Office Positions  
  3. Technical Positions

CARA PERMOHONAN KERJA KOSONG TERKINI ROYAL SELANGOR


Hantarkan resume lengkap dengan gaji semasa dan jangkaan anda bersama-sama dengan gambar berukuran pasport yang baru-baru ini dan kami akan memberi maklum balas yang sesuai menggariskan langkah-langkah yang akan datang.

Alamat Surat Menyurat:
The Manager, Human Resources Department, P.O. Box10015, 50700 Kuala Lumpur.
E-mel: careers@royalselangor.com
Telefon: + 603 4145 6379
Fax: +603 4143 5390

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon