Thursday, June 11, 2015

Kerja Kosong TERKINI BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD (BIMB) JUN 2015

1 Kerja Kosong Terkini Bank Islam Malaysia Jun 2015. Maklumat Kerjaya Terkini datang dari Bank Islam Malaysia , Bank Islam Malaysia Berhad adalah perintis dalam sistem perbankan Islam di Malaysia. BIMB telah berkembang menjadi salah satu institusi kewangan terkemuka negara, menyediakan pelbagai produk dan perkhidmatan untuk memenuhi keperluan kewangan dan perbankan semua rakyat Malaysia, tanpa mengira bangsa dan agama. Kerjaya di Bank Islam bermakna peluang cemerlang untuk membangunkan kerjaya profesional dalam industri perbankan yang semakin mencabar. Menjadi sebahagian daripada organisasi yang benar-benar komited untuk membangunkan Malaysia sebagai salah satu pusat kewangan Islam global yang terkemuka.
Kerja Kosong Terkini Bank Islam Malaysia Jun 2015
Kerja Kosong Terkini Bank Islam Malaysia Jun 2015
Kerjaya dengan BIMB bukan sahaja peluang yang luar biasa untuk membina kerjaya dalam industri perbankan yang semakin mencabar tetapi juga untuk menjadi sebahagian daripada organisasi yang benar-benar komited untuk membangunkan perbankan Islam di negara ini sebagai salah satu yang paling maju sistem Perbankan Islam di dunia. Untuk menyokong objektif BIMB, BIMB kini mempunyai peluang jawatan seperti berikut ini :-

Internship for Business Studies/Administration Students Kuala Lumpur

syarat-syarat:

  1. Calon perlu mempunyai atau sedang menuntut di peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam Pengajian Perniagaan / Pentadbiran / Pengurusan, Ekonomi, Pemasaran, Kewangan / Perakaunan / Perbankan, Perdagangan atau setara.
  2. 10 Kedudukan Internship untuk tempoh 3 bulan.

Pemohon yang berminat adalah dipelawa untuk memohon di talian atau layari di laman web:career@bankislam.com.my

BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
Perancangan Tenaga Manusia & Pengambilan, Sumber Manusia
Level 20, Menara Bank Islam
Jalan Perak
50450 Kuala Lumpur
Tarikh tutup: Permohonan diterima sepanjang tahun

Nota: Hanya calon-calon yang disenarai pendek akan dihubungi.

MAKLUMAT DETAIK SILA DI PAUTAN : http://goo.gl/hX33Om

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon