Thursday, May 21, 2015

1 Kerja Kosong KJP SELANGOR SPECIALIST HOSPITAL TARIKH TUTUP 19 JUNI 2015

1 kerja Kosong KJP Selangor. Iklan Jawatanya Terkini berasal dari KPJ Selangor Specialist Hospital (KPJ Selangor) yang merupakan sebuah hospital pakar swasta sepenuhnya dibina di Shah Alam dengan perkhidmatan perubatan dan penjagaan kesihatan yang komprehensif berkhidmat sebagai Stop Centre Penjagaan Kesihatan One.

Dengan menggunakan peralatan teknologi moden dan disokong oleh sepasukan pakar, pegawai perubatan dan para-perubatan yang terlatih dan mahir, KPJ Selangor menyediakan rawatan berkualiti kompetitif dan perkhidmatan penjagaan kesihatan kepada penduduk, perniagaan dan penduduk perindustrian Shah Alam, di seluruh negara dan di seluruh dunia. KJP terletak di dalam kawasan perindustrian yang terbesar di Malaysia (Shah Alam Kawasan Perindustrian) dan Shah Alam (ibu negeri Negeri Selangor). Memberi - 169 bilik dilengkapi dengan menarik (Empat Katil, Dua Katil, Standard Single, Junior dan VIP Suite), berhawa dingin sepenuhnya dengan televisyen (kecuali Empat Katil) dan kemudahan telefon dail terus.

KPJ juga boleh diakses melalui Lebuhraya KL-Klang Persekutuan, Lebuh Raya Kesas, Lebuhraya Damansara Puchong (LDP), Ekspressway Lingkaran Tengah (ELITE) dan Lebuhraya Baru Lembah Klang (NKVE), 30 minit dari Kuala Lumpur International Airport (KLIA), 25 minit ke Kuala Lumpur dan terletak di dalam Hotels International seperti Concorde, Grand Bluewave, Kualiti, Pan Pacific, Holiday Inn, Sunway Pyramid Hotel dan lain-lain.
kerjaya KPJ Selangor 2015
kerjaya KPJ Selangor 2015
KPJ Selangor disokong oleh sepasukan 66 Perunding yang terdiri daripada 34 Penduduk, 18 & 14 Sessionals Visitings dengan kakitangan perubatan dan para-perubatan yang terlatih & mahir. Dengan sistem pengurusan moden KPJ Selangor sedang berusaha ke arah merealisasikan usaha untuk menjadi hospital swasta yang terulung di Malaysia, menempatkan dirinya sebagai hospital pilihan. Ia diakui oleh penyampaian penjagaan kesihatan yang berkesan dan berkualiti untuk memenuhi keperluan pesakit di dalam kawasannya, di seluruh negara dan di seluruh dunia.

KPJ Selangor merupakan hospital ke-15 yang diperolehi oleh KPJ Healthcare Berhad pada 21 Mac 2006. KPJ Healthcare adalah kumpulan penjagaan kesihatan yang terbesar di Malaysia dan disenaraikan di papan utama Bursa Saham Kuala Lumpur.

Untuk peluang Keraya di KPJ adalah seperti berikut ini.

NURSE INSTRUCTOR

Job Description

  1. Permohonan hendaklah sedia untuk bekerja di SHAH ALAM.
  2. Jururawat Berdaftar yang berpengalaman sekurang-kurangnya 5 tahun selepas pendaftaran dan kepelbagaian dalam pengetahuan klinikal, pengalaman klinikal, pengajaran dan penyelidikan.
  3. Lesen yang sah untuk menjalankan amalan sebagai seorang Jururawat Berdaftar.
  4. Memegang Ijazah Sarjana Muda Kejururawatan dan Post Basic dalam Pengajaran dan Pendidikan.
  5. Post Basic dalam mana-mana bidang yang berkaitan.
  6. Fasih dan menyeluruh dalam menulis dan berbicara bahasa Inggeris.
  7. Kemahiran komputer dalam Microsoft, Excel, Power Point dan lain-lain adalah satu kelebihan.
  8. Mukmin yang dinamik, berilmu dan kuat dalam standard dan aktiviti Peningkatan Kualiti seperti ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004, OHSAS 18001, Hospital Akreditasi Malaysia dan Jangkitan Piawaian Kawalan.
  9. Mengambil bahagian dalam apa-apa perkhidmatan baru yang diperkenalkan oleh organisasi.
  10. Mengambil bahagian dalam apa jua keadaan hospital yang diarahkan oleh Pengurusan.
  11. Kedudukan Sepenuh Masa yang ada

CARA PERMOHONAN 

Sila kunjungi pautan link berikut : Career KPJ Selangor

Jadilah sebahagian dari KPJ selangor dengan jenjang kerjaya yang jelas.

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon