Thursday, May 21, 2015

1 Kerja Kosong BNM 2015

1 Kerja Kosong BNM 2015. Maklumat kerjaya terkini datang dari BNM Bank Negara Malaysia. Bank Negara Malaysia, sebagai Bank Pusat negara, komited untuk kecemerlangan dalam menggalakkan kestabilan sistem monetari dan kewangan dan memupuk sektor kewangan yang progresif dan bunyi, untuk mencapai pertumbuhan ekonomi yang mampan bagi manfaat negara. Bank Negara Malaysia juga meletakkan kepentingan yang tinggi dalam peranan pembangunan berkenaan dengan pengurusan ekonomi, pembinaan institusi dan pembangunan infrastruktur sistem kewangan.

Dalam Mencapai Visi dan Misi BNM mempelawa anda sebagai candidate dalam kerjaya BNM seperti berikut ini:-
Kerja Kosong Terkini BNM 2015
Kerja Kosong Terkini BNM 2015

 Project Engineer (Civil & Structure) (2-year Contract)

JOB DESCRIPTION

  1. Merancang, melaksana dan memantau semua aktiviti yang berkaitan dengan pembinaan bangunan dan integrasi automasi bagi Projek ACC.
  2. Membantu Pengarah Projek di dalam perancangan dan pelaksanaan rancangan projek berkenaan dengan perolehan dan pelaksanaan pembinaan ACC.
  3. Memantau dan memastikan pembinaan bangunan itu mencapai tahap yang diperlukan integrasi dengan pemasangan sistem automasi. 
  4. Membantu dalam penyediaan dan pelaksanaan penyelenggaraan bangunan.
  5.  Mengkaji cadangan reka bentuk secara keseluruhan ke atas pembinaan bilik kebal untuk memastikan pematuhan kepada keperluan projek ACC. 
  6. Menyelia dan menyelaras pelaksanaan semua dagangan pembinaan bagi memastikan pematuhan kepada reka bentuk dan spesifikasi yang diluluskan.
  7.  Membantu untuk menguruskan projek program pelaksanaan keseluruhan dan isu-isu yang berkaitan dengan garis masa projek.
  8. Kajian Bangunan  cadangan reka bentuk oleh perunding dan kontraktor bagi memastikan pematuhan optimum untuk keperluan perniagaan ACC.

SYARAT KELAYAKAN

  1. Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Awam / Struktur atau bidang
  2. pengalaman kerja yang mencukupi berkaitan dalam keupayaan teknikal dan penyeliaan
  3. Mempunyai arahan yang sangat baik kemahiran komunikasi lisan dan bertulis dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia.
  4. This contract position is equivalent to Executive level.
 MUAT TURUN PERMOHONAN DAN CARA PERMOHONAN KLIK PAUTAN INI KARIR BNM

Demikian Iklan Kerja Kosong terkini dari BNM semoga bermanfaat

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon