Monday, February 20, 2017

Kerja Kosong TERKINI UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS (UTP) TARIKH TUTUP 19 MAC 2017

Kerja kosong Terkini UTP. Universiti Teknologi PETRONAS (UTP) merupakan sebuah universiti swasta Malaysia. Ia telah ditubuhkan pada 10 Januari 1997. Kampus ini dibina di atas 400 hektar (1,000 ekar) di Seri Iskandar, Perak, Malaysia. Universiti itu adalah anak syarikat milik penuh PETRONAS, syarikat minyak negara Malaysia. 
Maklumat Kerja Kosong Terkini UTP
Maklumat Kerja Kosong Terkini UTP
UTP penekanan kuat pada Penyelidikan dan Pembangunan kerana ia berusaha untuk mencapai status sebagai sebuah Universiti Penyelidikan terkenal di peringkat antarabangsa. Universiti ini menjalankan aktiviti-aktiviti penyelidikan yang luas dalam kerjasama dengan PETRONAS dan institusi dan industri-industri lain di dalam dan luar negara memberi tumpuan kepada Enhanced Oil Recovery, Pengurusan Karbon Dioksida, Teknologi Laut Dalam, Nanoteknologi, Teknologi Hijau, Teknologi Bioperubatan, Hybrid Systems Tenaga, Bandar Pintar dan Sumber Mampan. Ini terbukti apabila UTP telah dianugerahkan penarafan 5 bintang oleh Malaysia Research Assessment Instrument (MyRA) untuk penyelidikan, pembangunan dan pengkomersilan usaha baru-baru ini. 
Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, UTP menduduki 200 teratas dalam 2014 Quacquarelli Symonds (QS) World University Ranking mengikut subjek Kejuruteraan Kimia. UTP adalah satu-satunya universiti swasta di Malaysia yang menduduki 200 teratas untuk 2014 QS Asia University Rankings dan kedudukan pada 335 untuk kedudukan Universiti Dunia QS bawah Fakulti Kejuruteraan dan Teknologi.(wikipedia)
Kini UTP membuka job kosong terkini seperti berikut ini:-

Kerja Kosong TERKINI UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS (UTP) TARIKH TUTUP 19 MAC 2017

Temporary Clerk (Based in KL)-PERAK

KELAYAKAN JAWATAN
  • Menguruskan urusan logistik termasuk Tempahan F & B urusan dan tempat-tempat dan kemudahan
  • Penyediaan Kemudahan untuk sebarang tempahan dan acara dan pastikan betul pembersihan dijalankan selepas penggunaan mana-mana tempat
  • Sediakan dan menyelesaikan sebarang isu berkaitan dengan persediaan IT dalam kemudahan terutama ketika acara-acara
  • Memastikan peralatan dan kemudahan dalam pejabat berada dalam betul bekerja yang selesa serta mengawasi guna habis bekalan. Berhubung dengan pihak-pihak yang berkenaan untuk membetulkan apa-apa masalah.
  • Bersedia membantu selepas waktu pejabat dan pada hujung minggu bagi kursus-kursus UTP MSc dirancang dijalankan di CAPE
  • Mengekalkan hubungan pangkalan data seperti senarai mel, hubungi senarai dan maklumat pelanggan.
  • Mengekalkan hubungan yang erat dengan pembekal, pelanggan dan rakan sekerja
  • Pelan dan Jadual Mesyuarat dan janji temu
  • Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya lebih tinggi menengah/STPM / "A" Level/Pre-U, Diploma, Diploma Lanjutan/tinggi/graduan bidang apa-apa.
  • Dikehendaki skill: kerani Pentadbiran, Kesetiausahaan, MS Office.
  • jawatan kontrak 1 tahun

 CARA PERMOHONAN



  1. Sila kelaman: http://goo.gl/qWYWea
  2. Pilih Kerja kosong diatas
  3. Klik Baten Apply Now 
Lokasi Kerja : UTP Perak

     Map Lokasi Kerja Kosong UTP

      Artikel Terkait


      EmoticonEmoticon