Thursday, June 11, 2015

Kerja Kosong CELCOM TARIKH TUTUP 11 JULAI 2015

Kerja Kosong Celcom Tarikh Tutup 11 Julai 2015. Maklumat kerjaya Terkini datang dari Salah satu Syarikat terbsar di Malaysia yaitu CELCOM. Celcom Axiata Berhad atau panggilan ringkasnya Celcom (dahulunya dikenali sebagai Celcom (Malaysia) Berhad) ialah syarikat telekomunikasi mudah alih yang tertua di Malaysia dan juga sebuah ahli kumpulan syarikat Axiata (dahulunya TM International). Sebagai salah sebuah daripada bilangan syarikat yang amat sedikit di Malaysia yang mula-mula sekali memperoleh lesen perkhidmatan telefon bimbit, Celcom berjaya memperkenalkan perkhidmatan telefon mudah alih di Malaysia melalui perkhidmatan ART-900 yang menggunakan teknologi NMT-900 generasi pertama.
CELCOM mempelawa warganegara Malaysia di Kerja Kosong terkini seperti berikut ini : - 

Device Bundle Personnel

Kuala Lumpur (CLOSE DATE 11 JULAI 2015)


Tanggungjawab

  1. Bertanggungjawab dalam memacu dan menyampaikan jualan peranti bundle untuk mencapai KPI dan sasaran hasil perniagaan dalam ditugaskan wilayah / rantau.
  2. Mengurus dan memantau pengagihan peranti berkas produk Celcom dan bahan POS di saluran perdagangan pelbagai dalam wilayah / rantau diberikan.
  3. Membangunkan rangkaian yang kuat, kukuh dan dinamik sentuh mata melalui pembinaan hubungan yang kukuh dengan rakan kongsi perniagaan / perdagangan di wilayah yang diberikan.
  4. Untuk sentiasa mencari dan menjual berkas peranti di pelbagai saluran baru (iaitu: sekolah / kampus, pejabat dan lain-lain) untuk menolak peranti jualan bundle dalam masa yang diberikan wilayah / rantau.
  5. Untuk memantau dan melaporkan aktiviti pesaing dalam hal jualan peranti bundle dalam wilayah / rantau diberikan kepada HQ.
  6. Untuk bekerja dengan pengedar dan memastikan semua tempat, mengetahui Celcom berkas peranti dan memastikan penambahan stok dilakukan tepat pada masanya.

Keperluan

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya satu Menengah / STPM / "A" Level / Pra-U atau Professional Sijil Tinggi dalam mana-mana bidang.
  2. Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Sebaik-baiknya Bukan Eksekutif yang pakar dalam Jualan - Runcit / Am atau yang setaraf. Peranan pekerjaan di Eksekutif Jualan atau Lain.
  4. 1 kedudukan Sepenuh Masa  disediakan.

Facilities Associates - Contract Compliance

Kuala Lumpur CLOSE DATE : 24 JUN 2015


Tanggungjawab

  1. Mengendalikan Perjanjian Perniagaan Partners Perkhidmatan berkenaan menguncup peringkat akhir, prestasi kontrak dan penyampaian perkhidmatan, pentadbiran kontrak dan perubahan kontrak.
  2. Menyelaras dengan Perolehan, Undang-Undang dan Perniagaan Partners untuk pembangunan dan penyempurnaan perjanjian.
  3. Alamat risiko perundangan dan komersial, mengurus proses operasi dan memastikan aliran komunikasi antara pengguna akhir dan Rakan Perniagaan.
  4. Menyertai rundingan kontrak dan memastikan manfaat optimum kepada Celcom.
  5. Post tanggungjawab pengurusan kontrak termasuk memastikan perkhidmatan disediakan mengikut garis masa yang dipersetujui, menjadi buruk pertikaian, berhubung dengan pihak yang berkenaan untuk menguatkuasakan remedi kontrak yang jika tidak dilaksanakan dan mengikut terus sehingga ke penutupan isu.
  6. Strategi dan memperbaiki proses pengurusan kontrak untuk melengkapkan proses keseluruhan syarikat itu.
  7. Kontrak pematuhan audit - mengkaji perjanjian itu untuk memastikan bahawa ia sedang diikuti.
  8. Menyediakan laporan komprehensif mengenai kemajuan RFT / RFQ dan ketidakpatuhan oleh Rakan Kongsi untuk dikemukakan kepada Ketua, kemudahan secara mingguan / bulanan.
  9. Kewajipan yang diberikan lain.

Kelayakan

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah atau Ijazah Profesional dalam Undang-undang atau yang setaraf dengannya.
  2. Sekurang-kurangnya 3 tahun  pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Sebaik-baiknya Eksekutif Kanan yang pakar dalam Undang-undang / Perkhidmatan Undang-undang atau yang setaraf dengannya. Peranan kerja Pengurusan Kontrak atau Lain.
  4. 1 kedudukan Sepenuh Masa  disediakan.
  5. Calon perlu mempunyai LLB (Kepujian). Sekurang-kurangnya 3 tahun pengalaman pematuhan kontrak diperlukan.
  6. Cemerlang kemahiran interpersonal dan komunikasi yang diperlukan.
  7. Keupayaan untuk memenuhi tarikh akhir, tugas multi, berkesan mewakilkan dan bekerja di bawah tekanan 
Kerja Kosong Terkini Celcom 2015
Kerja Kosong Terkini Celcom 2015
 CARA PERMOHONAN DAN PERMOHONAN ONLINE KLIK PAUTAN BERIKUT : http://goo.gl/awmUJw

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon