Sunday, March 12, 2017

Kerja Kosong Airpak Express 12 April 2017

Kerja Kosong Swasta-Airpak Express (M) Sdn Bhd ditubuhkan pada tahun 1992. Yang mempunyai Universiti yang telah bermula dengan empat (4) kakitangan dan ruang gudang 650 kaki persegi. Hari ini, Airpak Express (M) Sdn Bhd di Petaling Jaya, Selangor mempunyai lebih beratus-ratus tiga (300) kakitangan dan dengan ruang gudang 25,000 kaki persegi. Kita akan memperluaskan gudang dan operasi kami di tahun akan datang.
Kerja Kosong Airpak
Kerja Kosong Airpak
Airpak pengangkutan dan logistik ditubuhkan pada tahun 2007, ini adalah untuk menyokong Express dan juga pengangkutan fret udara dan laut di Timur dan Barat Malaysia dan penghantaran antarabangsa. Airpak pengangkutan dan logistik juga mengendalikan kargo projek dan lain-lain kargo saiz ganjil yang tidak mampu menguruskan oleh express. Airpak pengangkutan dan logistik adalah broker Kastam lesen untuk udara dan laut. Airpak pengangkutan adalah mampu untuk mengendalikan semua jenis udara dan laut bagi Import dan eksport.
Airpak Express (M) Sdn Bhd kini adalah salah satu syarikat kurier 10 teratas di Malaysia dan asas pelanggan kami adalah 8000 anggaran kerana pada 31hb Oktober 2010 kita telah dipupuk ke dalam salah satu syarikat kurier yang paling cekap, mempunyai reputasi yang baik dan boleh dipercayai di Malaysia dan Asia Tenggara.
Airpak Express membuka Kerja Kosong terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Airpak Express 12 April 2017

Credit Control Assistant-Selangor

Syarat-syarat Kerja kosong:
  • Calon mesti mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, pendahuluan/tinggi/graduan Diploma kewangan/perakaunan/perbankan, pengajian/pentadbiran/pengurusan perniagaan atau yang setaraf
  • Memerlukan Bahasa: Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.
  • Personaliti yang menyenangkan dengan komunikasi yang baik dan kemahiran berunding
  • Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam koleksi
  • Mampu bekerja di bawah tekanan dan memenuhi tarikh akhir
  • Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Petaling Jaya
Calon yang berminat adalah dipelawa untuk memohon secara dalam talian di bawah atau email resume terperinci termasuk butiran hubungan, hadir dan exprected gaji untuk hr.airpak@gmail.com (Cik Siti)
AIRPAK EXPRESS (M) SDN BHD
Lot 5 Jalan 5243
Seksyen 51A
46100 petaling Jaya
Tel: 03-78612323
Faks: 03-78757758

 CARA PERMOHONAN Kerja Kosong ONLEN

  1. Sila layari laman Kerja Kosong Airpak
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik "APPLY NOW" Bahagian bawah

Nota Kerja Kosong:

Tarikh tutup : 12 April 2017

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon