Thursday, February 2, 2017

Kerja Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) 11 FEBRUARI 2017

Iklan Jawatan Kosong Terkini datang dari LADA 2017. Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) diperbadanankan di bawah Akta Parlimen untuk membangunkan Pulau Langkawi serta memajukannya sebagai DESTINASI PELANCONGAN ANTARABANGSA.
Kerja Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA)
Kerja Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA)
AGENSI DI BAWAH SELIAAN KEMENTERIAN KEWANGAN
Ditubuhkan pada 15 Mac 1990 dan diletakkan di bawah tanggungjawab Perbendaharaan Malaysia
KEPIMPINAN DAN GOVERNANS
Mendapat sokongan daripada YB Menteri Kewangan II dan YAB Menteri Besar Kedah dan Ahli-Ahli Lembaga Pengarah
TERAS
Mengutamakan pembangunan bersepadu melalui perancangan strategik, amalan pengurusan terbaik dan kolaborasi dengan agensi-agensi kerajaan, industri dan pemimpin masyarakat. Kini LADA membuka peluang jawatan seperti berikut ini :

Kerja Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) 11 FEBRUARI 2017


Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan.Calon  bagi  lantikan  hendaklah  memiliki  kelayakan  seperti  berikut:  
  • Warganegara Malaysia; 
  • Berumur   tidak   kurang   18   tahun   tarikh   tutup   iklan    jawatan.  
    • Sijil Pertanian yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi   latihan   tempatan   atau   kelayakan yang setaraf dengannya.(Gaji permulaan ialah RM1,494.00) atau;
    • Diploma dalam bidang pertanian yang diiktiraf oleh kerajaan    daripada    institusi pengajian tinggi tempatan   atau   kelayakan   yang   diiktiraf   setaraf dengannya.(Gaji permulaan ialah pada RM1,847.86). 

CARA PERMOHONAN JAWATAN

  • Borang-borang  permohonan  boleh  didapati  dengan  melayari  laman  web  LADA  di  alamat  www.lada.gov.my Borang  permohonan  yang  telah siap diisi hendaklah disertakan dengan salinan sijil-sijil atau salinan  keputusan peperiksaan akhir bagi kelayakan yang disyaratkan, sekeping  gambar terbaru berukuran passport, sijil kelahiran, kad pengenalan, sijil  berhenti sekolah dan lain-lain dokumen yang berkaitan. 
  • Setiap  permohonan  mestilah  ditulis  (NAMA  JAWATAN  YANG  DIPOHON)  di bahagian atas sebelah kiri sampul.  Permohonan yang  telah  lengkap  diisi  dan  ditandatangani  hendaklah  dikemukakan  ke   alamat seperti di bawah:-
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Lembaga Pembangunan Langkawi
    Tingkat 3, Kompleks LADA
    Jalan Persiaran Putra
    07000 Kuah, Langkawi
    KEDAH DARUL AMAN
    (u.p. Bahagian Sumber Manusia dan Khidmat Pengurusan) 

Nota Kerja Kosong:

Hanya  calon  yang  layak  selepas  tapisan  sahaja  akan  dipanggil  temu  duga.Pemohon  yang  tidak  menerima  sebarang  jawapan  selepas  3  bulan  dari  tarikh   tutup  permohonan  hendaklah  menganggap  bahawa  permohonan  mereka  tidak   berjaya. Tarikh tutup permohonan adalah pada  11 februari 2017
Sila Muat Turun:
Demikian Maklumat Kerja Kosong terkini semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon