Monday, January 16, 2017

Kerja Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad 15 Februari 2017

Iklan Jawatan Kosong Kerajaan Pembangunan Sumber Manusia Berhad - HRDF ditadbir oleh Pembangunan Sumber Manusia Berhad (PSMB), sebuah agensi di bawah pihak Kementerian Sumber Manusia, melalui Pembangunan Sumber Manusia Berhad Akta, 2001. Dalam memenuhi hasrat negara untuk mencapai status negara maju menjelang tahun 2020, KWPSM ditubuhkan pada tahun 1993 dengan matlamat untuk membangunkan kualiti modal insan dan tenaga kerja yang bertaraf dunia bagi mencapai ekonomi berpendapatan tinggi berasaskan pengetahuan dan inovasi. 
Visi adalah untuk menjadi daya penggerak dalam latihan dan pembangunan tenaga kerja manakala Misinya adalah untuk meningkatkan pengetahuan tenaga kerja, kemahiran dan keupayaan melalui pengurusan dana yang efektif. Objektif penubuhan KWPSM adalah untuk menggalakkan majikan yang dilindungi Akta Pembangunan Sumber Manusia Berhad, 2001 untuk melatih semula dan meningkatkan kemahiran pekerja mereka, perantis dan pelatih sejajar dengan keperluan perniagaan dan strategi pembangunan negara.
Kerja Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad
Kerja Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad
Kerja Kosong HRDF menerajui up-peningkatan kemahiran tenaga kerja Malaysia dengan membenarkan majikan untuk menerima bantuan kewangan bagi menampung kos latihan yang ditanggung sehingga 100%. Pekerja yang tiada pendidikan formal tetapi telah memperolehi pengetahuan berkaitan, pengalaman dan kemahiran di tempat kerja akan juga disahkan berdasarkan kompetensi aras (Sijil Kemahiran Malaysia - SKM, Diploma Kemahiran Malaysia - DKM atau Dewan Bedah Diploma Kemahiran Malaysia - DLKM) di bawah pengiktirafan skim pengajian terlebih dahulu. Selain daripada kerjasama awal dengan pihak Jabatan bagi pembangunan kemahiran (JPK) di bawah Kementerian Sumber Manusia, HRDF telah diperluaskan lagi dengan melantik dua (3) lebih banyak tambahan badan Pensijilan yang Universiti Persekutuan dari Australia, Institut bekalan rantaian pengurusan dan The Great Britain Kolej Konsortium menjalankan skim RPL.
Kini HRDF membuka peluang Jawatan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad 15 Februari 2017

Executive, Legal Advisory-Kuala Lumpur
KELAYAKAN
  • Ijazah Sarjana Muda dalam undang-undang.
  • 1 - 2 tahun pengalaman, selagi telah dipanggil ke Bar
  • Keghairahan kita untuk belajar.
  • Pemain pasukan
Manager, Product Marketing-Kuala Lumpur - DAMANSARA HEIGHTS
KELAYAKAN
  • 5+ years of product marketing experience with at least 2 year experience in a field facing role in similar business.
  • Bachelor’s in business or marketing or any relevant degree.
  • Very strong written and communication skills in English and Malay.
  • Willing to travel .
  • Excellent people and management skills to interact with staff, colleagues and cross-functional teams, and third parties.
Senarai Kerja Kosong lainnya ialah:
  • Executive, Product Marketing
  • Internship for Accounting Students
  • Internship for Sales & Marketing Students

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

Cara 1
Pembangunan Sumber Manusia Berhad sedang mencari seorang profesional yang berorientasikan hasil, komited dan mampu sangat untuk mengisi jawatan yang diiklankan. Jika anda berfikir anda memenuhi kriteria kami, sila Hantar resume anda terperinci termasuk salinan sijil-sijil, I / C, gambar (nr), gaji semasa dan dijangka bersaiz pasport semalam.
KETUA EKSEKUTIF
PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA BERHAD
WISMA PSMB, JALAN BERINGIN
DAMANSARA HEIGHTS
50490 KUALA LUMPUR
(U.P.: BAHAGIAN SUMBER MANUSIA)
Cara 2 Onlen

Demikian Maklumat Kerja Kosong Kerajaan semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon