Monday, January 16, 2017

Kerja Kosong Asia e Universiti 15 Februari 2017

Iklan Jawatan Kosong Asia e University- Sebuah kolaborasi Universiti multinasional yang berpusat di Asia, Asia e University (AeU) merupakan sebuah Universiti multinasional usaha sama yang ditubuhkan di bawah naungan dialog kerjasama Asia (ACD). Ditubuhkan sebagai satu inisiatif Malaysia, AeU disokong oleh tiga puluh empat (34) negara ahli ACD.
Kerja Kosong-Negara-negara ahli ACD memanfaatkan AeU di platform e-pendidikan untuk meningkatkan akses pendidikan tinggi untuk semua dan mengecilkan jurang digital. Melalui kepakaran yang dikongsi secara kolektif dan jaringan strategik dengan rakan kongsi pendidikan kita banyak, AeU menyampaikan program-program yang disemai dengan matlamat fleksibiliti, berkualiti dan sesuai untuk menyediakan suatu pengalaman pembelajaran yang benar-benar peribadi untuk semua.
Kerja Kosong Asia e Universiti
Kerja Kosong Asia e Universiti
Kerja Kosong Terkini Asia e Univeristy Sebagai sebuah institusi yang menerajui pilihan dalam gelombang baru pengajian, kami adalah pemangkin utama dalam menggalakkan e-pendidikan di Asia. Sebagai sebuah Universiti multinasional usaha sama, AeU merupakan sebuah institusi yang bertenaga dan berkembang, di mana pelajar, kakitangan dan alumni akan bercita-cita tinggi dan berorientasikan matlamat. Kami kerja-kerja pecah tanah, inovatif dan kreatif, dan kami dikenali sebagai orang yang hangat, hulurkan dengan reputasi untuk etika kerja yang teguh dan piawaian tinggi ketulusan peribadi.
Sejajar dengan misi institusi untuk pergi lebih jauh, kami sedang mencari orang yang berminat dan matlamat yang dipacu untuk menjadi sebahagian daripada keluarga kami.
Kini Asia e University membuka Kerja Kosong seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Asia e Universiti 15 Februari 2017

Accounts Assistant-Kuala Lumpur

Kelayakan Jawatan

  • Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya Diploma perakaunan atau setaraf.
  • Bahasa yang diperlukan: Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia
  • Sebaik-baiknya Siswazah segar atau sekurang-kurangnya 1 tempoh bekerja yang pengalaman dalam bidang berkaitan
Nota Kerja Kosong:
PENEMPATAN KERJAYA: Jalan Sultan Sulaiman, Kampung Attap, 50000 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
Pemohon yang berminat, sila memohon secara dalam talian resume anda.

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

  • Sila layari laman Jawatan Kosong Asia e University
  • Pili senarai Kerja Kosong 
  • Klik "APPLY NOW" bahagian bawah
Demikian Maklumat Kerja Kosong Asia e University semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon