Sunday, December 4, 2016

Kerja Kosong TERBARU DKSH MALAYSIA TARIKH TUTUP 06 APRIL 2017

Iklan Jawatan Kosong terkini DKSH Malaysia. Maklumat kerja kosong terbaru datang dari syarikat besar iaitu DKSH Malaysia. DKSH adalah Pengembangan Pasaran terkemuka Services Group dengan memberi tumpuan kepada Asia. DKSH membantu syarikat-syarikat yang sedang mencari rakan kongsi penyumberan luar dipercayai untuk mengembangkan perniagaan mereka di pasaran baru atau sedia ada. Untuk ini, DKSH menawarkan pakej perkhidmatan yang menyeluruh yang termasuk mengatur dan menjalankan keseluruhan rantaian nilai untuk mana-mana produk: dari sumber, analisis pasaran, penyelidikan dan analisis, pemasaran dan jualan kepada pengedaran dan logistik dan perkhidmatan selepas jualan.
Kerja Kosong Terkini DKSH
Kerja Kosong Terkini DKSH
Beribu pejabat di Zurich, kita campuran kebolehpercayaan Swiss, profesionalisme dan tadbir urus korporat amalan terbaik dengan 150 tahun kehadiran perniagaan tanpa gangguan di Asia. DKSH menyediakan rakan perniagaan DKSH dengan kepakaran bunyi, on-the-tanah logistik dan perkhidmatan khusus dibuat berdasarkan jaringan menyeluruh bagi saiz unik dan depth.DKSH adalah Pengembangan Pasaran Services Group utama dengan memberi tumpuan kepada Asia. DKSH membantu syarikat-syarikat yang sedang mencari rakan kongsi penyumberan luar dipercayai untuk mengembangkan perniagaan mereka di pasaran baru atau sedia ada. 
Untuk ini, DKSH menawarkan pakej perkhidmatan yang menyeluruh yang termasuk mengatur dan menjalankan keseluruhan rantaian nilai untuk mana-mana produk: dari sumber, analisis pasaran, penyelidikan dan analisis, pemasaran dan jualan kepada pengedaran dan logistik dan perkhidmatan selepas jualan.
Beribu pejabat di Zurich, DKSH Group kebolehpercayaan Swiss, profesionalisme dan tadbir urus korporat amalan terbaik dengan 150 tahun kehadiran perniagaan tanpa gangguan di Asia. DKSH menyediakan rakan perniagaan DKSH dengan kepakaran bunyi, on-the-tanah logistik dan perkhidmatan khusus dibuat berdasarkan jaringan menyeluruh bagi saiz unik dan mendalam.
Kini DKSH membuka peluang jawatan terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong TERBARU DKSH MALAYSIA TARIKH TUTUP  06 APRIL 2017

Management Associate - IT Project Management (Fresh Grads)-Selangor

Syarat kerja Kosong
  • Ijazah Sarjana Muda pengkomputeran dan teknologi maklumat
  • Siswazah segar yang dipilih
Tanggungjawab kerja
  1. Menyelaras projek-projek dan aktiviti-aktiviti sokongan Jabatan-Jabatan yang menggunakan sistem, pengurusan metrik/data dan analisis
  2. Menyokong superior dalam menguruskan perbelanjaan operasi harian terhadap operasi belanjawan untuk memastikan penggunaan sumber yang cekap
  3. Membantu Jabatan Pentadbiran/ad hoc projek penyelarasan dengan pihak berkepentingan dalaman/luaran
  4. Membantu dalam mengenal pasti bidang untuk penambahbaikan berterusan dan pertumbuhan yang menggunakan penyelidikan yang kreatif dan inovatif
  5. Menyelaras, mencipta dan mengemaskini bahan-bahan komunikasi projek (cth: mengemaskini/menyusun bahan-bahan untuk aktiviti/program)
  6. Membantu dalam penyediaan dan menyatukan maklumat ke dalam laporan/dokumentasi standard.
Senarai Kerja Kosong DKSH lainnya ialah:
  1. Specialist, Global Business Solution (IT Support)
  2. Senior Specialist, Global Business Solution (IT Support)
  3. Manager, Digital Platform
  4. etc

CARA PERMOHONAN KERJAYA



  1. Sila kelaman : Kerja Kosong DKSH
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik Baten "APPLY NOW"
Rujukan

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon