Monday, July 18, 2016

Kerja Kosong TERKINI UMW CORP. SDN BHD TARIKH TUTUP 17 Ogos 2016

Kerja Kosong Terkini UMW Corp. Sdn Bhd. Iklan Jawatan Kosong Terkini datang dari sebuah Syarikat besar iaitu UMW Corp. Dimana UMW adalah syarikat industri terkemuka dengan kepentingan pelbagai dan global dalam industri automotif, peralatan, pembuatan dan kejuruteraan, dan industri minyak dan gas. 
Kerja Kosong UMW
Kerja Kosong UMW

Kumpulan UMW telah berkembang di luar Malaysia; kita kini juga mempunyai kehadiran antarabangsa di Singapura, Indonesia, Thailand, Myanmar, Vietnam, Papua New Guinea, Australia, Taiwan, China, India, Oman dan Turkmenistan. Pakatan strategik dengan pertubuhan-pertubuhan global yang terkemuka telah membantu kedudukan Kumpulan UMW sebagai peneraju dalam perniagaan teras kami. Kumpulan UMW memberi tumpuan kepada empat unit perniagaan strategik:
  1. Automotive
  2. Equipment
  3. Manufacturing & Engineering
  4. Oil & Gas

Misi & Nilai

Dalam menerima pakai laungan Beyond Boundaries®, Kumpulan UMW bertujuan untuk menguatkan kedudukannya sebagai pemimpin di rumah, sambil mengembangkan kehadirannya di arena global. Beyond Boundaries® adalah kira-kira menghapuskan semua halangan - sama ada sempadan geografi atau sempadan minda kita - untuk mencapai tahap yang lebih tinggi dalam semua yang kita lakukan. Going Beyond Boundaries® sebahagian daripada DNA korporat, kerana sepanjang sejarah hampir satu abad panjang kami, UMW sentiasa berusaha untuk mengembangkan di luar had dilihat perniagaan kami. Perjalanan ini UMW Kumpulan Beyond Boundaries dipandu oleh 4 nilai teras :
  1. Hormatilah - Komitmen UMW berkekalan kepada integriti dan amanah.
  2. UMW membina hubungan yang dipercayai dan berkelakuan dengan integriti yang tinggi, menyebabkan produk dan perkhidmatan yang bertahan dalam ujian masa yang berkualiti.
  3. Vibrant - tenaga berjangkit UMW dan penghargaan pemikiran segar.
  4. UMW memulakan setiap hari dengan pemikiran segar dan menggunakan tenaga terbatas untuk menjana pertumbuhan dan menyampaikan penyelesaian baru untuk rakan kongsi dan perniagaan kami.
  5. Tidak berbelah - keazaman yang tidak berbelah bahagi UMW dan komitmen dalam segala yang kita lakukan.
  6. UMW pergi ke hadapan dengan keazaman dan ketabahan dalam menghadapi apa-apa halangan, membina asas yang kukuh untuk berjaya.
  7. Perintis - pendekatan berwawasan UMW untuk membangun dan membentuk industri kita.
  8. UMW mencabar andaian dan membawa jalan dengan idea-idea berani yang membentuk industri kita dan membuat perkara yang lebih baik.
Kini UMW membuka peluang jawatan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong TERKINI UMW CORP. SDN BHD TARIKH TUTUP 17 Ogos 2016

Base Manager-Labuan

KELAYAKAN

  • Candidate must possess at least a Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, any field.
  • 10 years’ experience in oil and gas industry, shipyard or related marine industry with minimum of 5 years exposure in procurement and warehouse management position.
  • Preferably Managers specializing in Logistics/Supply Chain or equivalent.
  • To be based in Labuan.
  • Full-Time position(s) available.

CARA PERMOHONAN



  1. Sila Kunjungi pautan : Kerja Kosong Terkini UMW OIL
  2. Pilih Kerja Kosong diatas
  3. Klik Apply This Job(bahagian bawah)
  4. Mohonlah secara onlen

 Nota Kerja Kosong Terkini :

  • Tarikh Tutup Kerja Kosong Terkini : 17 Ogos 2016
Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini semoga berfaedah.amin

    Artikel Terkait


    EmoticonEmoticon