Wednesday, June 29, 2016

Kerja Kosong Terkini WHO 01 JULAI 2016

Kerja Kosong Tekini WHO. Maklumat Kerja Kosong Terkini berasal dari Syarikat Dunia iaitu Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) merupakan pihak berkuasa yang mengarah dan penyelarasan untuk kesihatan dalam sistem Bangsa-Bangsa Bersatu. Ia bertanggungjawab untuk menyediakan kepimpinan hal ehwal Kesihatan global, membentuk agenda penyelidikan Kesihatan, menetapkan norma dan piawaian, mengetengahkan pilihan dasar berasaskan bukti, menyediakan sokongan teknikal dan memantau dan menilai trend kesihatan.
Dalam abad ke-21, kesihatan adalah tanggungjawab bersama, melibatkan kesaksamaan akses kepada penjagaan adalah pertahanan yang penting dan kolektif terhadap merentas sempadan. Lebih 7000 orang dari lebih 150 buah negara berfungsi untuk organisasi yang 150 cawangan yang terdapat di negara-negara, wilayah dan kawasan, enam cawangan di dalam Global Perkhidmatan Pusat (GSC) di Malaysia dan di ibu pejabat di Geneva, Switzerland. 
Kerja Kosong Terkini WHO
Kerja Kosong Terkini WHO

Kini WHO membuka Kerja Kosong Terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Terkini WHO 01 JULAI 2016

Di Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO), Pusat Perkhidmatan Global (GSC) berhasrat untuk berpengalaman perolehan pegawai (HQ/16/GSC/FT323) dengan semangat untuk membuat perubahan di peringkat global dalam kesihatan awam. Jika anda memenuhi syarat minimum berikut, sila teruskan untuk mengemukakan permohonan anda melalui sistem e-Recruitment WHO.

Procurement Officer-Selangor-Cyberjaya

Syarat-syarat minima:

  • Ijazah dalam Pentadbiran Perniagaan, perolehan, logistik, pengurusan rantaian bekalan atau kelayakan yang setaraf akademik rasmi.
  • Latihan dalam perolehan, terutama di bawah Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) Perolehan program pensijilan atau kawasan subjek berkaitan yang disahkan.
  • Sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman dalam bidang perolehan, termasuk pengalaman penyeliaan dalam organisasi besar.
  • Pengetahuan yang kukuh daripada amalan-amalan terbaik perolehan dan garis panduan yang disediakan oleh entiti perolehan yang terkemuka.
  • Pengetahuan teknikal tentang perbezaan jenis-jenis bekalan dan barang-barang.
  • Pengalaman dalam amalan-amalan komersial; pengalaman yang luas praktikal penggunaan teknik-teknik analisis harga/kos dan proses.

Faedah-faedah lain termasuk:

  • cuti tahunan 30 hari
  • Elaun kanak-kanak
  • Pelan pencen dan insurans perubatan

Gaji tahunan julat dari RM 116,194 hingga RM 146,539 bergantung pada kelayakan, kemahiran dan pengalaman.

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong


Calon-calon yang berminat perlu terlebih dahulu mendaftar di WHO e-Recruitment dan kemudian memohon dalam talian, membayar perhatian kepada tarikh tutup (1 Julai 2016). YANG hanya akan menerima pemohon yang telah memohon melalui WHO e-Recruitment.
Calon-calon yang berminat perlu terlebih dahulu mendaftar di WHO e-Recruitment dan kemudian memohon dalam talian, membayar perhatian kepada tarikh tutup (1 Julai 2016).

Demikian Maklumat Kerja Kosong Untuk maklumat Kerja Kosong lebih detail sila kunjungi pautan berikut : Kerja Kosong Terkini WHO

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon