Thursday, June 30, 2016

Kerja Kosong Terkini Odemax Petroleum 10 Julai 2016

Iklan Jawatan Kosong terkini Odemax Petroleum 10 Julai 2016. Kali ini Maklumat kerja Kosong terkini datang dari Sektor Swasta iaitu Odemax Petroleum, ODEMAX Petroleum Sdn Bhd terlibat dalam perniagaan produk petroleum pemasaran, khusus dalam produk pelinciran untuk kenderaan komersial, industri & sektor marin. Syarikat itu yang diberi kuasa Master Pelaksanaan Partner bagi produk pelincir PETRONAS jenama.
Kerja Kosong terkini Odemax
Kerja Kosong terkini Odemax
Syarikat itu mempunyai misi untuk menawarkan cadangan pelinciran dan penyelesaian untuk pelanggan kami supaya mesin atau armada mereka boleh melaksanakan pada tahap optimum dan pada pengurangan kos masa yang sama. Dengan sokongan yang kuat daripada prinsip kami, kami yakin bahawa produk dan perkhidmatan kami adalah salah satu yang terbaik, jika bukan yang terbaik, dalam industri ini.

Kenapa Bergabung dengan Odemax Petroleum

Syarikat kami tidak pernah enggan untuk memberi ganjaran kepada orang-orang yang mampu untuk menyampaikan keputusan. Kami menghargai orang yang mempunyai bakat, dedikasi dan tenaga. Kami memeluk kerja berpasukan, perbincangan terbuka, kreativiti, dan yang paling penting, menyeronokkan dalam kerja-kerja. Kami akan membimbing anda untuk mencapai matlamat anda, sudah tentu matlamat anda perlu matlamat syarikat.
Kini Odemax Petroleum membuka peluang Jawatan terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Terkini Odemax Petroleum 10 Julai 2016

Sales Executive-Selangor

KELAYAKAN

  1. Untuk menjadualkan, merancang dan melawat pelanggan yang diberikan oleh syarikat.
  2. Untuk memberikan jualan yang jelas dan meyakinkan padang kepada pelanggan.
  3. Untuk memberi perkhidmatan kepada pelanggan sedia ada iaitu berikut untuk pesanan jualan, penyelesaian masalah, koleksi pembayaran, pengurusan perhubungan pelanggan.
  4. Untuk mencari pendapatan jualan baru yang berpotensi dengan meneroka peluang jualan baru dalam kumpulan yang sedia ada pelanggan dan cuba untuk mencari pelanggan baru.
  5. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, mana-mana bidang.
  6. kemahiran yang diperlukan (s): celik komputer, MS Office.
  7. Bahasa yang diperlukan (s): Bahasa Malaysia, Bahasa Cina, Bahasa Inggeris
  8. Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman bekerja. Tiada pengalaman jualan adalah dialu-alukan tetapi mesti mempunyai semangat untuk menceburi talian jualan.
  9. Sebaik-baiknya Eksekutif Junior pengkhususan dalam Sales - Retail / General atau yang setaraf.
  10. Mesti mempunyai lesen memandu yang sah.
  11. Kereta akan disediakan.
  12. 4 kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

Demikian Maklumat Kerja Kosong terkini Malaysia semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon