Monday, June 6, 2016

Kerja Kosong Perbadanan Pengurusan Terminal 1 16 Jun 2016

Kerja Kosong Perbadanan Pengurusan Terminal 1. Maklumat Kerja Kosong Terkini datang dari Perbadanan Pengurusan Terminal 1 dimana syarikat ini merupakan Perbadanan Pengurusan yang ditubuhkan di bawah Seksyen 39 (2) Akta Hakmilik Strata 1985 (Akta 318) yang berdaftar dengan Jabatan Tanah dan Galian Negeri pendaftaran vide Sembilan No.PTG.N.S.13 / 883/148. Sijil Perbadanan Pengurusan telah dikeluarkan pada 15 Mac 2007 dan Pengurusan mula beroperasi selepas Mesyuarat Agung Tahunan yang diadakan pada 17 Mac 2008.
Kerja Kosong Perbadanan Pengurusan Terminal 1
Kerja Kosong Perbadanan Pengurusan Terminal 1
Perbadanan Pengurusan menguruskan One Shopping Center Terminal. Seremban pusat membeli-belah dirasmikan oleh Dato 'Seri Anwar Ibrahim bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia pada Ogos 1996. Bangunan adalah sebuah bangunan lima tingkat dengan kawasan yang letable daripada 32363sq meter merangkumi dengan 179 lot kedai yang dibina di atas sebidang tanah dipegang di bawah geran Hakmilik No. 60178 di bandar Seremban, Negeri Sembilan. Bangunan yang strategik terletak di tengah-tengah Bandar Seremban, bersebelahan dengan terminal pengangkutan awam dengan akses yang mudah dari Lebuhraya Utara-Selatan, persekitaran berdekatan Stesen Kereta Api Seremban dan 30 minit memandu dari lapangan terbang Sepang Antarabangsa.
Pengurusan bangunan diselia setiap hari oleh satu perwakilan yang dilantik oleh Perbadanan pengurusan yang dikurniakan kuasa eksekutif. Beliau disokong oleh Pengurus Kompleks dan pasukan pengurusannya dengan cekap dan berkesan menyelia pengurusan harian dan isu-isu operasi Kompleks. Beliau juga ditugaskan untuk mendapatkan penyewa bercampur bagi Bahagian Dalaman dan merangka pelbagai acara dan aktiviti-aktiviti yang menggalakkan reputasi Kompleks sebagai perdana destinasi membeli-belah di bandar Seremban.
Kini Perbadanan Pengurusan Terminal 1 Membuka Kerja Kosong Terkini Seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Perbadanan Pengurusan Terminal 1 16 Jun 2016

Sales & Marketing Assistant_Negeri Sembilan-Seremban

KELAYAKAN

  • Candidate must possess at least a Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Marketing, Business Studies/Administration/Management or equivalent.
  • Required language(s): Bahasa Malaysia, English
  • At least 5 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Applicants must be willing to work in Seremban.
  • Preferably Non-Executives specializing in Marketing/Business Development or equivalent.
  • Full-Time position(s) available.
  • Aged 25 years and above.
  • Possess leadership skills and able to lead a team.
  • Creative thinker, positive and committed towards achieving Management's objectives.

CARA PERMOHONAN 




Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini Negeri Sembilan semoga berfaedah

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon