Tuesday, May 10, 2016

Kerja Kosong Kerajaan Negeri Pulau Pinang Tarikh Tutup 19 Mei 2016

Kerja Kosong Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Maklumat Iklan Jawatan Kosong terkini datang dari Sektor Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang mempelawa anda warganegara Malaysia semua. Pulau Pinang ialah sebuah negeri yang terletak di pantai barat laut Semenanjung Malaysia. Negeri ini terbahagi kepada dua bahagian oleh Selat Melaka (lihat peta). Negeri ini merupakan petempatan British yang pertama di Semenanjung Malaysia. Nama pulau ini diambil daripada nama pokok pinang (areca catechu). Ia juga dipanggil Tanjung Bidara sebelum dikenali Pulau Pinang. Pulau Pinang mempunyai KDNK per kapita yang kedua tertinggi, iaitu RM 33456 pada tahun 2010 di Malaysia selepas Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, iaitu RM 55951. Negeri Pulau Pinang juga merupakan negeri majoriti penduduk Cina di Malaysia. Di sini juga menjadi Chinatown utama negara Malaysia.
Kerja Kosong Kerajaan Pulau Pinang
Kerja Kosong Kerajaan Pulau Pinang
Kini Kerajaan Negeri Pulau Pinang membuka peluang jawatan terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Kerajaan Negeri Pulau Pinang Tarikh Tutup 19 Mei 2016

PEGAWAI TADBIR GRED N41-TETAP

JADUAL GAJI: RM1911.00 - RM8646.00

KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Muda yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan  yang diiktiraf setaraf dengannya; (Gaji permulaan N41 : RM1911.00) ATAU
  • Ijazah Sarjana Muda Perakaunan yang diiktiraf oleh Kerajaan  daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; (Gaji permulaan N41 : RM1911.00 )
  • Kepujian Bahasa Melayu (sekurang-kurang Gred C) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia / Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan;

Deskripsi Tugas

  • Membantu Majlis Agama Islam dalam aspek pengurusan perakaunan dan kewangan, memberi nasihat dalam hal-hal berkaitan perakaunan dan kewangan.

 Nota Kerja Kosong:

Kerja Kosong Kerajaan Negeri Pulau Pinang ditutup tanggal 19 mei 2016.
Iklan Jawatan Kosong untuk Pegawai Tadbir Gred N41 (Tetap) Di Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang.

CARA PERMOHONAN KERJAYA


 Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini Bulan Mei 2016 Sektor Kerajaan Semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon