Thursday, May 12, 2016

Kerja Kosong DI UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU (UMT) 2016

Kerja Kosong di UMT Tarikh tutup 26 Mei 2015. Jobs Malaysia terkini datang dari UMT Universiti Malaysia terengganu (UMT), kita semua pasti tahu tentang UMT. dimana U niversiti Malaysia Terengganu bermula sebagai Pusat Universiti Pertanian Malaysia kerana Perikanan dan Sains Marin, yang terletak di Mengabang Telipot, Kuala Terengganu. Ia menyediakan kemudahan untuk para pelajar dan pensyarah dari program Perikanan dan Sains Marin untuk menjalankan sesi praktikal mereka dan juga penyelidikan.
Akhirnya, Fakulti Perikanan dan Sains Marin Universiti Pertanian Malaysia (UPM) di Serdang telah dipindahkan ke Kuala Terengganu, dan Pusat berubah menjadi kampus cawangan, yang dinamakan semula sebagai Universiti Pertanian Malaysia Terengganu (UPMT) pada bulan Jun 1996. Nama fakulti juga ditukar kepada Fakulti Sains Gunaan dan Teknologi. Juga ditubuhkan ialah Fakulti Sains dan Sastera Profesional dan Pusat Matrikulasi.
Kemudian, Kabinet Malaysia telah meluluskan penubuhan Kolej Universiti Terengganu (KUT) pada 5 Mei 1999 sebagai kampus bersekutu UPM. Kemudian Terengganu Universiti College telah diberikan autonomi pada 1 Mei 2001 dan telah ditukar nama kepada Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia (KUSTEM) pada 20 Jun 2001. Pada 1 Februari 2007, KUSTEM telah diberi status universiti penuh, dan dengan ketinggian itu, ia telah ditukar nama lagi dan kekal hingga ke hari ini sebagai Universiti Malaysia Terengganu.
Kerjaya UMT
Kerjaya UMT
Kali ini Kerjaya UMT telah dibuka peluang jawatan seperti berikut:-

Kerja Kosong DI UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU (UMT) 2016

KUMPULAN PENGURUSAN DAN PROFESIONAL (AKADEMIK)

IKLAN JAWATAN AKADEMIK DAN BIASISWA SLAM BAGI TAHUN 2016

Borang yang lengkap hendaklah dicetak dan dihantar ke alamat berikut:
PUSAT BAKAT DAN INOVASI AKADEMIK
UNIVERSITI MALAYSIA TERENGGANU
21030 KUALA TERENGGANU
(u/p: Unit Pelantikan dan Penempatan Akademik)
Memohon Secara Online dan Syarat Kelayakan

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon