Tuesday, May 10, 2016

Kerja Kosong RCUBE Singapore 09 Jun 2016

Kerja kosong Singapore RCUBE. Maklumat Kerja Kosong untuk anda yang ingin mempelawa Kerja Kosong untuk Singapore iang berasal dari RCUBE dengan Gaji yang besar.  RCUBE Consultancy Vital adalah sebuah firma kakitangan terkemuka yang menyediakan penyelesaian kakitangan yang bersepadu dan disesuaikan. Kami berkhidmat syarikat-syarikat saiz yang berbeza dan di seluruh pelbagai industri. Disokong oleh satu pasukan yang cekap, kami yakin dalam memenuhi setiap keperluan anda.
Kerja Kosong Singapura ERCUBE
Kerja Kosong Singapura ERCUBE
Perunding kami yang berpengalaman dilatih untuk menentukan dan memahami keperluan perniagaan anda dan keperluan teras dalam mencari calon yang sesuai. Kami memahami bahawa mencari patut yang betul adalah penting untuk memastikan pertumbuhan dan kejayaan organisasi anda. 
kelebihan daya saing kita terletak pada hakikat bahawa kita dapat melihat masa lalu kelayakan ketara pada resume - perunding kami dilatih untuk menilai kemahiran insaniah atau sifat-sifat watak tidak ketara setiap calon untuk memastikan bahawa kita mencari profil yang tepat untuk anda. Sikap, keyakinan dan kefasihan - ini adalah hanya beberapa ciri-ciri yang dilatih perunding kami untuk mengambil.
Perunding profesional kami adalah komited untuk standard tertinggi dalam perkhidmatan; membantu pelanggan kami dalam sumber dan merancang individu berbakat, menguruskan keperluan dan menyediakan penyelesaian yang inovatif dan bersepadu sepenuhnya. Mematuhi prosedur pemeriksaan yang ketat, kami berusaha untuk menyediakan penyelesaian yang imaginatif pragmatik dengan memahami keperluan pelanggan-pelanggan kami dengan teliti.
ni membolehkan kami untuk mewujudkan perkongsian bernilai dengan pelanggan-pelanggan kami, menyediakan mereka dengan penyelesaian HR inovatif.
Dengan RCUBE Consultancy Vital - anda akan berada dalam tangan yang baik.
Kini RCUBE Vital Consultacy membuka peluang Jawatan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong RCUBE Singapore 09 Jun 2016

X2 Planning Executive (Logistics/Aerospace) | East/North | $2,500-Singapore (Central)

Kelayakan:

  • Untuk mempunyai minimum kelayakan Nitec / Diploma dalam Kejuruteraan Mekanikal / Manufacturing.
  • Sebaik-baiknya dengan 2-3 tahun pengalaman logistik / perancangan pengeluaran dan kawalan berkaitan
  • warganegara Singapura sahaja

Maklumat tambahan:

  • Jadual Kerja: Isnin - Jumaat, waktu pejabat
  • Bekerja Lokasi: Sama ada Woodlands atau Paya Lebar
  • Gaji: $ 2,000 - $ 2,500 + Manfaat dan bonus menarik sehingga 3 bulan 

CARA PERMOHONAN KERJA

Pemohon yang berminat boleh menghantar resume terperinci anda untuk yvonne.loh@rcubevital.com.sg~~V dan cc ke hr@rcubevital.com.sg~~V.
 Dukacita dimaklumkan bahawa calon-calon sahaja yang disenarai pendek akan dihubungi.

Untuk detail maklumat Kerja Kosong RCUBE Singapura sila kunjungi talian berikut: Kerja Kosong RCUBE Singapura

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon