Friday, May 27, 2016

Kerja Kosong Ho Shen Lee 22 Jun 2016

Kerja Kosong Terkini Swasta Malaysia HSL. Maklumat kerjaya terkini datang dari Ho Shen Lee dimana HSL merupakan Syarikat Mengapa tersemperit diketam PVC sudut untuk sudut kesempurnaan berada dalam permintaan yang tinggi oleh industri binaan tempatan dan luar negara hari ini. Mereka bertindak balas begitu menggalakkan kerana ini tersemperit diketam PVC sudut kos nominal bukan sahaja kandang kuda kedudukan sudut yang sempurna berkesan untuk mortar simen melepa dagangan untuk mencapai mutu kerja yang kompeten menanggung kos perbelanjaan yang lebih rendah apabila melakukan kerja-kerja melepa individu mereka yang tidak boleh perlu memerlukan penyeliaan tapak arahan.
Ho Shen Lee Kerja Kosong Terkini
Ho Shen Lee Kerja Kosong Terkini
Sebagai pengilang mula beroperasi pada tahun 2002 daripada produk-produk tersebut, kami terus dan telah berkembang kilang kami untuk memberi tumpuan lebih profil baru pembangunan untuk menyelesaikan pelbagai konsep melepa yang dilancarkan oleh trend baru dan reka bentuk yang unik bangunan seni bina alam. Sila rujuk kod kami Menetapkan dengan ilustrasi yang mengenal pasti kesesuaian untuk setiap keperluan sudut kesempurnaan.
Untuk memperingati selesai kami kilang baru kami terletak berhampiran bekas premis selepas sepuluh tahun pengeluaran tanpa henti, kami mengambil kesempatan ini hebat untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada masa lampau dan pelanggan berharga masa kini dengan membangunkan lebih banyak dan profil nilai tambah untuk pujian dan menaik taraf kami talian pengeluaran perintis. Untuk mengintegrasikan sudut kesempurnaan masa depan simen mortar melepa, kami terus memberi tumpuan amalan piawaian masa hadapan yang akan bertujuan oleh industri bangunan.
Untuk memastikan pengiktirafan terus anda dengan keyakinan yang dipercayai produk kami dikeluarkan dalam negara, semua yang diketam sudut tersemperit PVC kami diuji secara fizikal oleh SIRIM pada bulan April 2007 dan disusuli Ogos ini 2012 dengan ISO 9001: 2008 sijil pengesahan produk yang standard antarabangsa yang berkualiti.
Kini HSL dalam mencapai Bisnisnya maka membuka Kerja Kosong Terkini Seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Ho Shen Lee 22 Jun 2016

MECHANIC-Negeri Sembilan

Responsibilities :

  • Provide maintenance engineering support to ensure smooth operation.
  • Manage day-to-day service, repair and maintenance of the machine.
  • To increase machine efficiency & utilization.

Requirements :

  • SPM and above.
  • 1 year experience in maintenance of machine.
  • 1 year experience in maintenance of automobile is encouraged to apply.
  • With GDL driving license is an advantage.

CARA PERMOHONAN

Interested candidates are invited to call, apply online or fax in resume to:
Ho Shen Lee (M) Sdn Bhd
Lot 16101, Jalan Nilai 3/16,
Kawasan Perindustrian Nilai 3.
71800 Nilai, Negeri Sembilan.
GPS No : E101 47 35.8 N02 51 34.9
Tel : 012-370 5899 (Mr Tan)
Fax : 06-799 3505


Untuk Maklumat Kerja Kosong Ho Shen Lee detail dan Lanjut sila kunjungi pautan rujukan ini : Jawatan HSL Terkini

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon