Monday, January 25, 2016

1 Kerja Kosong TERKINI LANDMARK BERHAD TARIKH TUTUP 11 FEBRUARI 2016

1 Kerja Kosong Terkini Landmark Berhad 2016. Maklumat gembira disediakan untuk anda mengenai Kerja Kosong terkini Malaysia 2015 yang datang dari Syarikat yang dikuasai BUMIPUTRA Kerjaan. Landmarks Berhad telah ditubuhkan pada 8 Ogos 1989 dan memulakan operasi sebagai sebuah syarikat pegangan pelaburan pada 23 Disember 1989 dengan pengambilalihan perniagaan, aset dan liabiliti Landmarks Holdings Berhad, sebuah syarikat yang terlibat dalam ladang getah dan kelapa sawit dan perumahan, hotel dan pembangunan hartanah komersial. Ia kemudiannya telah disenaraikan di Bursa Saham Kuala Lumpur ketika itu pada 8 Januari 1990 dan terus disenaraikan di bawah Pasaran Utama Bursa Malaysia Securities Berhad di bawah sektor hotel.
kerja kosong Landmark Berhad 2016
Kerja Kosong Terkini Landmark Berhad 2016

Sejak itu, Kumpulan mengembangkan perniagaannya dalam bidang hospitaliti dan hartanah industri dengan pengurusan Carcosa Seri Negara; pembangunan Tiara Labuan, hotel perniagaan 30 bilik di Labuan; The Datai, sebuah hotel mewah super 120 bilik di Teluk Datai, Langkawi; dan The Andaman, sebuah hotel mewah 180 bilik, juga di Teluk Datai, Langkawi. Kumpulan juga terlibat sebagai pemaju Bandar Baru Wangsa Maju melalui kepentingan ekuitinya dalam PGK Sdn Bhd, kini dikenali sebagai MSL Properties Sdn Bhd. Ia juga telah mengambil bahagian dalam usaha sama untuk membangunkan bandar baru Cyberjaya melalui Setia Haruman Sdn Bhd.
Dalam perjalanan sejarah beliau, Tanda telah menceburi bidang perbankan di Afrika Selatan dan penjagaan kesihatan di Malaysia dan Australia, perniagaan yang kemudiannya telah dilupuskan. Kumpulan juga telah melabur ke dalam perniagaan infrastruktur dengan memperoleh kepentingan dalam Teknologi Tenaga Perlis Consortium Sdn Bhd, pengendali loji janakuasa 650 MW di Perlis, yang telah dijual pada 2009.
Kini Lamark Berhad membuka senarai Kerja Kosong sebanyak 1 peluang kedudukan seperti berikut ini :- 

1 Kerja Kosong TERKINI LANDMARK BERHAD TARIKH TUTUP 11 FEBRUARI 2016

Accounts Associates-Kuala Lumpur

TANGGUNGJAWAB

  1. Handling full set of accounts, preparation of monthly management report and day-to-day accounting functions (AR/ AP/ GL, treasury, bank reconciliation and etc.)
  2. Liaise with external parties such as tax agent, auditors and bankers.
  3. Provide up-to-date and accurate financial information as and when required.

KELAYAKAN

  1. Possess a Diploma/ Post Graduate Diploma/ Professional Degree/ Degree in Accounting with a minimum of five (5) years experience.
  2. Those have experiences in property development industries will be an added advantage.
  3. Must be proficient in basic accounting systems and MS Office applications.  Knowledge of IFCA system will be an added advantage.
  4. Meticulous, strong with numbers, pro-active, independent and a team player.

CARA PERMOHONAN KERJAYA

  1. Sila kunjungi pautan: http://goo.gl/6aPUkT
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik Apply Now
Demikian Iklan Jawatan Kosong terkini semoga berfaedah.

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon