Monday, May 25, 2015

1 Kerja Kosong BURSA MALAYSIA BERHAD TARIKH TUTUP 24 JUNE 2015

1 kerja kosong bursa Malaysia Tarikh Tutup 24 June 2015. Maklumat Kerjaya kali ini datang dari Bursa Malaysia Berhad, dimana Bursa Malaysia (MYX: 1818) yang sebelum ini dikenali sebagai Bursa Saham Kuala Lumpur (BSKL, Bursa Saham Kuala Lumpur dalam Bahasa Melayu) bermula sejak tahun 1930 apabila Persatuan Broker saham Singapura telah ditubuhkan sebagai sebuah organisasi formal berniaga dalam sekuriti di Tanah Melayu. Organisasi perniagaan sekuriti pertama formal di Malaysia adalah Broker saham Singapura Persatuan, yang ditubuhkan pada tahun 1930. Ia telah didaftarkan semula sebagai Persatuan Broker Tanah Melayu pada tahun 1937. Persatuan Bursa Saham Tanah Melayu telah ditubuhkan pada tahun 1960 dan perdagangan saham awam bermula. Sistem lembaga mempunyai bilik dagangan di Singapura dan Kuala Lumpur, yang dihubungkan oleh talian telefon langsung.
Bursa Malaysia Berhad mempelawa kepada warganegara Malaysia untuk peluang Jawatan seperti berikut ini :-
Kerjaya Bursa Malaysia Berhad 2015
Kerjaya Bursa Malaysia Berhad 2015

 Senior Manager, Data Sales & Marketing

Tanggungjawab:

  1. Memantau & mengekalkan hubungan dengan segmen pelanggan utama bagi meningkatkan operasi dan peluang komersil untuk mencapai industri pulangan terbaik kepada pemegang saham.
  2. Mengumpul maklumat untuk terus menaik taraf / menggantikan tawaran produk / perkhidmatan untuk meningkatkan pengurusan pihak berkepentingan.
  3. Memantau dan mengekalkan Pelanggan 'dan Bukan Pelanggan' kepada Bursa Maklumat Pasaran untuk memastikan bahawa hak-hak harta intelek Bursa terpelihara.
  4. Monitor penghutang bermasalah dan juga mempunyai satu mekanisme invois yang berkesan untuk memastikan kecekapan dan keberkesanan proses operasi.
  5. Menguatkuasakan pelaksanaan pemasaran strategik dan pelan komunikasi (melibatkan pelanggan ') untuk memastikan inisiatif perniagaan Bursa Kumpulan tercapai.

SYARAT KELAYAKAN:

  1. Ijazah / kelayakan Profesional Kewangan, Pemasaran atau disiplin yang berkaitan.
  2. Pengalaman Sekurang-kurangnya 5 tahun ideal dalam industri perkhidmatan kewangan atau dalam sektor jualan dan pemasaran.
  3. pengetahuan luas pasaran kewangan dan dapat menunjukkan pengetahuan perniagaan am.
  4. Rekod prestasi Terbukti dalam pembangunan perniagaan yang berjaya, pengurusan akaun dan pencapaian yang konsisten daripada sasaran jualan.
  5. Mempunyai kemahiran perundingan dan pengurusan orang kuat
  6. Menunjukkan keinginan untuk mengenal pasti dan membangunkan cara-cara untuk memenuhi dan melebihi keperluan pelanggan.
  7. penulisan yang baik dan kemahiran komunikasi.
  8. Seorang pemain pasukan yang baik.

Kerja Kosong IN TARIKH TUTUPNYA 24 JUNE 2015

CARA PERMOHONAN dan Permohonan Online sila klik pautan berikut:

http://goo.gl/R2N2MR


Artikel Terkait


EmoticonEmoticon