Wednesday, March 8, 2017

Kerja Kosong TERKINI AIRASIA BERHAD 08 APRIL 2017

Kerja Kosong Terkini Air Asia. Maklumat kerjaya terkini datang dari AirAsia Berhad , dimana AirAsia bermula pada tahun 2001 dengan 2 pesawat lama, setelah membeli maka kerugian yang membuat AirAsia dari pemilik di Malaysia DRB-Hicom, sebagai tanda RM1 (USD0.25 sen) dan MYR40 juta (USD11 juta) dalam hutang. Dilahirkan dalam selepas 9/11 dan akan datang melalui krisis kewangan global, AirAsia telah menghadapi beberapa masa yang paling bergelora dalam industri penerbangan. Dengan kejayaan kita hari ini, AirAsia berdiri sebagai bukti kepada kuasa inovasi yang hebat, semangat, kerja berpasukan dan dilaksanakan dengan baik idea.
Kerjaya terkini Disember 2016 AirAsia
Kerjaya terkini Disember 2016 AirAsia
AirAsia melihat diri AirAsia bukan sekedar sebuah operator maskapai penerbangan tetapi lebih sebagai perusahaan merakyat yang kebetulan berkecimpung dalam bisnis maskapai penerbangan. Dengan memahami rakyat, AirAsia dapat mewujudkan kebutuhan beragam pelancong yang sebenarnya juga menyediakan layanan dan produk terbaik untuk memberikan kepuasan tertinggi kepada masing-masing penumpang dengan berbagai yang keinginan dan harapan.

AirAsia telah memicu revolusi perjalanan udara akibat semakin banyak orang di seluruh dunia menunjuk AirAsia sebagai pilihan utama transportasi udara. Sembari terus berusaha untuk mendorong perjalanan udara, AirAsia juga berusaha menciptakan suasana bahagia bagi para penumpang dengan jajaran layanan AirAsia yang inovatif dan menyesuaikan kebutuhan Anda.

Misi AirAsia adalah mencapai biaya termurah sehingga semua orang dapat terbang bersama AirAsia sementara menjaga kualitas tertinggi, memanfaatkan teknologi untuk mengurangi biaya juga meningkatkan layanan.


Kerja Kosong TERKINI AIR ASIA BERHAD 08 APRIL 2017

Hi-Lift Catering Truck Operator-Selangor

SYARAT DAN KELAYAKAN
Physical Requirements:
Standing with walking is required for most of the shift Climbing onto the racking and on/off the order picker is required approximately 15% of the shiftCrouching is required up to 15% of the shiftKneeling is required occasionallyPhysical strength to handle up to 25-pound object, frequently. Some items weighing up to 50 lbs to be handled occasionally (1-2 times per work week)Above average coordination, including eye-hand, hand-foot and balanceAbove average enduranceNormal dexterity of hands and fingers with average repetitionSite with ability to distinguish color; perception of sound is required; ability to communicate issues verbally and in written form Knowledge KELAYAKAN:
  • A positive attitude & pleasant personality; 
  • effective memory skills; good hand eye coordination; dependability, ability to follow directions & a strong willingness to learn.Mental EffortAbove average concentration/intensityAbove average memory, taking into consideration the amount of responsibility and productAbove average time pressure of decision makingPossess car clvakinf driving licence

CARA PERMOHONAN KERJA KOSONG ONLINE

  • Sila kelaman:http://goo.gl/PbfLgQ
  • Pilih Kerjaya dimaksud
  • Klik Apply Now (bahagian Bawah kanan)
 Demikian Maklumat kerjaya terkini semoga berfaedah.

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon