Thursday, January 19, 2017

Kerja Kosong UCSI Universiti 19 Februari 2017

Kerja Kosong Terkini datang dari Sektor Pendidikan iaitu UCSI University, dimana UCSI ialah Dengan lebih daripada 10,000 pelajar dari 80 negara yang berbeza, Universiti berdiri sebagai sebuah wadah tumpuan kepelbagaian dan pelajar akan menambah usaha mereka pengetahuan dengan rasa berminat penghargaan budaya - satu sifat yang penting dalam dunia tanpa sempadan hari ini. Sebagai salah satu universiti swasta pertama di Malaysia, UCSI University telah lama memberi kesan kepada landskap pendidikan tinggi negara dan Universiti terus berbuat demikian dengan pelbagai luas program ijazah dan lepasan ijazah.
Kkakitangan akademik Universiti ini berada di barisan hadapan dalam disiplin mereka dan pandangan mereka sangat dicari mengenai isu-isu utama; daripada perniagaan kepada sains politik. Ramai daripada ahli akademik kami mempunyai pengalaman yang luas bekerja di luar negara dan beberapa memainkan peranan nasihat dalam badan-badan awam dan pelbagai jawatankuasa. Dengan membawa pengalaman mereka ke dalam bilik darjah, ahli akademik kami memenuhi suasana pembelajaran yang menyeronokkan dan pelajar akan berkembang maju kerana mereka mengimbangi penguasaan akademik dengan permohonan industri.
Kerja Kosong UCSI
Kerja Kosong UCSI
Rekod prestasi yang kukuh UCSI Universiti penglibatan universiti-industri telah menarik perhatian daripada mereka yang berkuasa dan Universiti diamanahkan untuk membentuk semula industri pelancongan dan hospitaliti Malaysia melalui pendidikan. Oleh yang terkemuka di Pusat Pelancongan Malaysia dan Hospitaliti Pendidikan - sebuah konsortium institusi pendidikan terkemuka di Malaysia - yang berusaha untuk melengkapkan sekurang-kurangnya 50% daripada tenaga kerja dalam industri dengan diploma atau ijazah pada tahun 2020, UCSI University berdiri dalam perkhidmatan negara dan juga masyarakat global.
Bangunan pada kedudukan domestiknya sebagai penyedia pendidikan pilihan dan dipercayai, Universiti juga meluaskan sfera pengaruh. Kerjasama dengan universiti luar negara, institusi penyelidikan dan syarikat multinasional terkemuka sentiasa ditubuhkan, meningkatkan peluang untuk pelajar dan kakitangan dalam bidang penyelidikan dan pembangunan, program mobiliti dan peluang kerjaya, antara lain.
Walaupun perkembangan ini adalah menggalakkan, kisah benar Universiti adalah kira-kira pelajarnya. Ramai daripada alumni kami telah pergi untuk mencapai sesuatu yang hebat dalam hidup - dari perniagaan untuk sains dan seni persembahan. Kebanyakan kekal dalam hubungan yang rapat dan Universiti adalah berpuas hati untuk memainkan peranan dalam dandanan penggerak yang menentukan hari ini - dan esok - dunia.
Sejak penubuhannya pada tahun 1986, Universiti UCSI telah dilakukan untuk melanjutkan penemuan dan sambutan pengetahuan. Komitmen University - dan kejayaan - dalam pengajaran ijazah dipadankan oleh kemajuan dalam penyelidikan dan penerokaan ilmu, menjadikannya hab benar pendidikan tinggi. Sedang untuk membuka pintu kepada pelajar di seluruh dunia, program bantuan kewangan yang banyak Universiti memastikan agar para pelajar luar biasa dari semua latar belakang ekonomi mampu pendidikan Universiti UCSI.
Kini UCSI dalam menggapai Visi dan Misinya membuka Kerja Kosong terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong UCSI Universiti 19 Februari 2017

National Marketing Manager-Selangor
Syarat-syarat:
  1. Pemohon mestilah mempunyai Ijazah Sarjana Muda dalam bidang apa-apa.
  2. Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman dalam bidang berkaitan.
  3. Pemohon mestilah mempunyai kemahiran komunikasi yang cemerlang.
  4. Pemohon mestilah proaktif dan diri bermotivasi, mampu bekerja secara berdikari serta mengambil bahagian di dalam pasukan.
  5. Pemohon mestilah seorang pemain pasukan yang baik yang memiliki sikap yang matang dan mampu bekerja di bawah tekanan dan memenuhi tarikh akhir.
  6. Pemohon mesti mempunyai perhubungan yang kuat, Pembentangan dan kemahiran interpersonal dan kebolehan.

CARA PERMOHONAN KERJA KOSONG



  • Sila kunjungi talian: http://goo.gl/Z5Gzhx
  • Pilih Kerjaya diatas
  • Klik Talian dan detailnya
  • Mohonlah Secara online 

Nota Kerja Kosong:

  • Tarikh tutup Kerja Kosong 19 Februari 2017
  • PENEMPATAN KERJAYA: No. 1, Jalan Menara Gading, UCSI Heights, Taman Connaught, 56000 Kuala Lumpur.
    Demikian Maklumat Kerja Kosong Terbaru semoga berfaedah. amin

    Artikel Terkait


    EmoticonEmoticon