Tuesday, January 10, 2017

Kerja Kosong TERKINI MODENAS BERHAD TARIKH TUTUP 03 FEBRUARI 2017

Kerja Kosong Terkini Modenas Berhad.MODENAS. MODENAS telah ditubuhkan selaras dengan usaha Malaysia untuk mencapai status negara maju, kini ubiquitously dikenali sebagai Wawasan 2020. MODENAS menerajui pemindahan teknologi dan pembangunan pengeluaran motosikal, untuk akhirnya membolehkan negara dengan bangganya menghasilkan motosikal asli. Walaupun penglihatan itu tidak akan menjadi kenyataan dalam jangka masa yang singkat, ia suatu sabitan kuat dipegang bahawa Malaysia satu hari nanti akan menjadi salah satu pengeluar menggerunkan motosikal untuk pengedaran seluruh dunia.
Kerja Kosong terkini Modenas Berhad
Kerja Kosong terkini Modenas Berhad
Kawasaki Heavy Industries (KHI) ialah rakan teknologi untuk MODENAS. Ekuiti yang dikongsi oleh DRB-HICOM BERHAD (81%) dan KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES (19%) Dengan pelaburan sebanyak RM100 juta, projek MODENAS adalah salah satu projek yang paling cepat siap dalam stabil DRB-HICOM syarikat. Pembinaan bangunan dan infrastruktur telah disiapkan pada Mei 1996, dalam tempoh 9 bulan majlis pecah tanah pada bulan Ogos 1995. Pada bulan Jun 1996, unit perintis pertama dilancarkan di luar kemudahan pemasangan.
Yang pertama 100 unit motosikal MODENAS kemudian diarak dalam 1996 sambutan Hari Merdeka dan jualan MODENAS Kriss, 4 lejang, 110 cc moped bermula pada November 1996. Hampir setahun selepas jualan bermula pada pasaran tempatan, MODENAS melancarkan produk di pasaran antarabangsa pada 17 Oktober 1997.
Pencapaian MODENAS ', dari hari pertama ia adalah buah fikiran sehingga hari model yang pertama telah diperkenalkan kepada pasaran tempatan dan kemudian ke pasaran antarabangsa, telah dicapai melalui dedikasi semata-mata dan kerja keras pihak pengurusan dan semua kakitangan MODENAS .
Motosikal MODENAS diedarkan oleh anak syarikat milik penuhnya, EDARAN MODENAS SDN BHD (391388-P).

Vision

TO BE NUMBER ONE BRAND BY 2020 

Mission Statements

TO PROVIDE INNOVATIVE, QUALITY, SAFE & AFFORDABLE PRODUCTS THROUGH EXCELLENT CUSTOMER SERVICE, TEAM WORK IN HARMONY & CARE FOR ENVIROMENT.
Masa Kini Modenas membuka peluang Jawatan banyak posisi seperti berikut ini :-

Kerja Kosong TERKINI MODENAS BERHAD TARIKH TUTUP 03 FEBRUARI 2017

Finance Manager-KEDAH
KELAYAKAN
  • Sekurang-kurangnya memiliki Ijazah dalam bidang perakaunan atau pentadbiran perniagaan atau setaraf perniagaan pengalaman dan 10 + tahun pengalaman secara beransur-ansur bertanggungjawab.
  • kukuh kemahiran interpersonal, keupayaan untuk berkomunikasi dan menguruskan dengan baik di semua peringkat dalam organisasi dan kakitangan penting lokasi yang jauh.
  • kemahiran kreatif dan menyelesaikan masalah kuat dan keupayaan untuk melaksanakan penghakiman bunyi dan membuat keputusan berdasarkan analisis yang tepat dan terkini.
  • tinggi tahap integriti dan kewibawaan dengan semangat segera dan keputusan-orientasi.
Senarai Kerja Kosong Lain Modenas Februari 2017 ialah:
  • MARKETING EXECUTIVE-Selangor
  • MARKETING MANAGER-Selangor
  • SALES EXECUTIVE-Johor, Kedah, Kelantan, Kuala Lumpur, Melaka, Negeri Sembilan, Pahang, Selangor, Terengganu
  • SALES MANAGER-Johor, Perak, Selangor
  • PUBLIC RELATIONS EXECUTIVE-Shah Alam / Subang (Selangor)
  • DIGITAL MARKETING EXECUTIVE-Shah Alam / Subang (Selangor)

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong TERKINI

Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon