Monday, January 23, 2017

Kerja Kosong Coca Cola Bottlers Malaysia 23 Februari 2017

Iklan Jawatan Kosong terbaru Coca Cola Botler Malaysia, para warganegara Malaysia kami hantarkan info kerja kosong terbaru yang berasal dari Coca Cola Bottlers Malaysia dimana Coca Cola mula-mula mula menjual Coca-Cola® pada tahun 1886, apabila Dr John S Pemberton dikenakan pelanggan hanya lima sen botol. Sejak itu Coca Cola telah menjadi pengeluar minuman ringan terkemuka di dunia dengan lebih daripada 700,000 pekerja dan 500 jenama. Atlanta adalah di mana anda akan mencari ibu pejabat Coca Cola untuk The Coca-Cola Company, tetapi semasa perniagaan Coca Cola adalah global dalam skala - Coca Cola adalah sebuah syarikat tempatan di mana-mana Coca Cola beroperasi, termasuk Malaysia. KaCoca Colangan Coca Cola termasuk pasukan saintis, pemasar dan jualan orang di lebih daripada 200 buah negara termasuk Malaysia.
Kerja Kosong Coca Cola Malaysia
Kerja Kosong Coca Cola Malaysia
Di Malaysia, sistem Coca-Cola mengeluarkan, memasarkan dan mengedarkan lebih 20 produk termasuk minuman sparkling (Coca-Cola, Fanta, Sprite, A & W, Schweppes), sifar kalori minuman sparkling (Coca Cola cahaya, Coca Cola sifar), minuman jus (Minit Maid Pulpy), teh (langit dan bumi), isotonics (Aquarius) dan air (Dasani).
Sejak tahun 2010, Coca Cola telah melabur lebih daripada RM 750 juta di Malaysia mewujudkan lebih 800 peluang pekerjaan dan menyentuh lebih 60,000 pelanggan. Melalui program dan perkongsian Coca Cola, Coca Cola berhasrat untuk membuat perubahan positif yang berpanjangan dalam masyarakat setempat.
Dengan komitmen lama bertahan untuk mewujudkan masyarakat yang mampan, di Malaysia Coca Cola telah memilih untuk memberi tumpuan usaha kemapanan kepada tiga bidang peluang di mana Coca Cola percaya Coca Cola boleh membawa perubahan yang bermakna untuk. Coca Cola menyeru mereka tiga 'Ws', Wanita, Air, dan Kesejahteraan itu. Ini adalah cara Coca Cola untuk menyumbang semula kepada masyarakat di mana Coca Cola beroperasi.
Kini Coca Cola Bottlers Malaysia membuka peluang jawatan terbaru dalam rangka menggapai tujuan bisnis Coca Cola dengan jawatan seperti berikut ini:

Kerja Kosong Coca Cola Bottlers Malaysia 23 Februari 2017

Territory Sales Manager-Melaka
KELAYAKAN
  • Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya lebih tinggi menengah/STPM / "A" Level/Pre-U, Diploma/Advanced/tinggi/graduan Diploma, Ijazah Sarjana Muda/pasca siswazah Diploma profesional Ijazah dalam pengajian/pentadbiran/Pengurusan Perniagaan, pemasaran, lain-lain atau setaraf.
  • Sekurang-kurangnya 4 tempoh pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan yang diperlukan untuk jawatan ini.
  • Dikehendaki Skill:Komunikasi yang baik dan kemahiran pemikiran analitikal
  • Sebaik-baiknya Pengurus khusus dalam jualan - korporat atau setaraf.
Sales Team Leader-kedah
Syarat-syarat:
  • Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya lebih tinggi menengah/STPM / "A" Level/Pre-U, Diploma/Advanced/tinggi/graduan Diploma dalam pengajian/pentadbiran/Pengurusan Perniagaan, pemasaran, lain-lain atau setaraf.
  • Sekurang-kurangnya 2 tempoh pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan yang diperlukan untuk jawatan ini.
  • Diperlukan Skill: perundingan berkesan & mempengaruhi kemahiran
  • Sebaik-baiknya eksekutif muda khusus dalam jualan - korporat atau setaraf.

CARA PERMOHONAN KERJAYA



  1. Sila ke talian kerja kosong coca cola bottler
  2. Pilih Kerjaya diatas
  3. Klik "APPLY NOW " bahagian kanan bawah
 Demikian maklumat Kerja Kosong terkini Malaysia semoga berfaedah.

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon