Saturday, December 3, 2016

Kerja Kosong BPMB 22 Disember 2016

Kerja Kosong BPMB
Kerja Kosong BPMB
Iklan Jawatan Kosong Terkini datang dari Sektor Bank Pembangunan Malaysia Berhad dimana Bank Pembangunan Malaysia Berhad (BPMB) juga dikenali sebagai Bank Pembangunan Malaysia merupakan satu institusi kewangan pembangunan (DFI) dimiliki oleh Kerajaan Malaysia melalui Menteri Kewangan Inc BPMB diberi mandat untuk menyediakan jangka sederhana hingga panjang pembiayaan kepada industri intensif modal, termasuk projek infrastruktur, Maritim, sektor teknologi dan minyak dan gas. Selain dari penyediaan pembiayaan kepada sektor-sektor, BPMB juga mempunyai pelaburan yang strategik melalui anak syarikatnya, Global Maritime Ventures Berhad (GMV) dan Pembangunan pajakan Corporation Sdn. Bhd (PLC). Dengan nilai gabungan aset melebihi RM30 bilion, Kumpulan BPMB telah bersedia untuk memenuhi pembangunan pembiayaan dan perniagaan memerlukan usahawan Malaysia dalam sektor keutamaan.
Kerja Kosong Terkini , BPMB merupakan kedudukan yang baik untuk membantu membangunkan negara dan juga kerjaya anda. Kami percaya dalam memperkukuhkan modal insan dan nilai tenaga kerja kami sebagai enjin yang menggerakkan pertumbuhan dan perkembangan syarikat kami.
Kini BPMB membuka Kerja Kosong Terkini seperti berikut ini :-

Kerja Kosong BPMB 22 Disember 2016

Credit/IT Auditor-Kuala Lumpur

SYARAT DAN KELAYAKAN

  • Pemegang ijazah dengan sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman dalam audit dalaman institusi kewangan dan/atau pengalaman yang berkaitan dalam aktiviti-aktiviti Perbendaharaan yang meliputi pasaran wang, Pertukaran Asing, produk pelaburan berstruktur dan derivatif termasuk pengurusan risiko pasaran dan pengurusan aset dan liabiliti.
  • Pengetahuan mengenai prinsip-prinsip Syariah dan perkhidmatan kewangan Islam adalah penting.
  • Kelayakan profesional contohnya Certified dalaman Juruaudit (CIA), Certified kewangan Perkhidmatan Juruaudit (CFSA), Akauntan Awam Bertauliah (CPA) akan menjadi satu kelebihan.
  • Kemahiran interpersonal yang kuat dan keupayaan untuk bekerja sebagai satu pasukan.
  • Semangat, self-initiative dan berkesan di bawah tekanan, memiliki sikap kerja yang baik dan dapat memberi respons secara positif untuk mengubah.
  • Kemahiran penulisan yang baik dalam Bahasa Inggeris adalah penting.

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

  • Sila layari laman web Iklan Jawatan Kosong BPMB
  • Pilih Senarai Kerja Kosong Diatas
  • Klik "APPLY NOW" bahagian bawah 
Nota Kerja Kosong:
Tarikh tutup Kerja Kosong 22 Disember 2016
Lokasi Kerjaya: Jalan Sultan Ismail, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini BPMB semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon