Friday, June 24, 2016

Kerja Kosong SIEMENS MALAYSIA SDN BHD 24 JULAI 2016

Kerja Kosong Terbaru Siemens Malaysia yaitu Syarikat Telefon pintar besar di dunia dan  pembuat telefon bimbit dan satu bahagian dalam Siemens AG. Siemens Siemens dijual mudah alih kepada BenQ berpangkalan di Taiwan pada tahun 2005, yang kemudiannya menjadi BenQ-Siemens. Siemens telefon mudah alih lepas, AL21, A31 dan AF51, telah dikeluarkan pada November 2005. Yang pertama telefon bimbit Siemens, Siemens Mobiltelefon C1, telah dilancarkan pada tahun 1985. Pada tahun 1994 telefon Siemens S1 GSM telah dilancarkan. Pada tahun 1997 Siemens melancarkan telefon pertama dengan skrin warna, Siemens S10, dengan skrin yang mampu memaparkan merah, hijau, biru dan putih. Pada tahun yang sama Siemens melancarkan pertama "luar" telefon, Siemens S10 Aktif, dengan kejutan yang dipertingkatkan, habuk dan perlindungan daripada percikan. Siemens melancarkan telefon slider pertama, Siemens SL10, pada tahun 1999.
Kerja Kosong Terbaru Siemens
Kerja Kosong Terbaru Siemens
Siemens memperoleh bahagian telefon mudah alih Bosch pada tahun 2000. Pada tahun yang sama Siemens melancarkan salah satu telefon pertama dengan pemain MP3 dan sokongan kad memori luaran (MultiMediaCard), Siemens SL45.
Pada tahun 2003 Siemens melancarkan berjalan telefon pertama pada sistem operasi Symbian OS, Siemens SX1. telefon yang dipaparkan MultiMediaCard swappable panas. Pada tahun yang sama Siemens melancarkan rangkaian Xelibri yang telefon fesyen. Pada tahun 2005 Siemens melancarkan telefon pertama dengan sokongan GPS sebenar, Siemens SXG75.
Kini Siemens Malaysia membuka peluang jawatan terbaru Juni 2016 seperti berikut ini :-

Kerja Kosong SIEMENS MALAYSIA SDN BHD 24 JULAI 2016

Senior Logistic Executive (229244)-Berjaya Park

KELAYAKAN

  • Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma or Professional Degree in Business Studies/ Administration/Management, Logistics or equivalent.
  • Minimum 3 or 4 years experience in Forwarding and Logistic
  • Customer oriented and a team player. Experience as a team leader is an added advantage.
  • Good communication skills
  • Knowledge in MS Office Tools is preferred
  • Knowledge in SAP is a bonus
  • Applicants must be willing to work in Shah Alam, Berjaya Park.

Quality Assurance Engineer (235535)-Selangor

KELAYAKAN

  • Degree in Electrical / Mechanical/ Quality Assurance Management or equivalent.
  • Minimum 3 years of experience in Quality Assurance in Manufacturing Plants related to plant engineering and construction (Rail Vehicle Manufacturing of advantage).
  • Basic Knowledge about system of Quality Milestones will be an advantage.
  • SAP R3 Basic Knowledge, Quality Assurance procedures with European & International test standards.

 CARA PERMOHONAN KERJA KOSONG 



CATATAN KERJAYA

  • Permohonan Kerja Kosong ini adalah gratis alias free
  • Lihat Senarai Kerja Kosong lainnya yang terdapat pada poin CARA PERMOHONAN kerja kosong
  • Tarikh Tutup permohonan 24 JULAI 2016 

Profil Syarikat Siemens

Siemens, syarikat kejuruteraan dan teknologi perkhidmatan global yang terkemuka, telah aktif di Malaysia selama lebih 40 tahun, bekerja dengan kedua-dua organisasi awam dan swasta bagi memacu pertumbuhan ekonomi, sosial dan mampan; memajukan pembangunan infrastruktur dan meningkatkan kehidupan masyarakat di mana Siemens beroperasi.
Siemens menyediakan penyelesaian inovatif untuk membantu menangani cabaran-cabaran utama di negara ini, di seluruh bidang utama bekalan elektrik, automasi dan pendigitalan. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web Siemens.
  Demikian Maklumat kerja kosong terbaru semoga berfaedah. amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon