Monday, January 18, 2016

Kerja Kosong TERKINI PANDA SECURITY TARIKH TUTUP 27 JANUARY 2016

Kerja kosong terkini Panda Security. Iklan Jawatan Kosong terkini datang dari syarikat besar yaitu Panda Security, dimana pada 2005, Panda Security merupakan vendor antivirus keempat terbesar di seluruh dunia, dengan 3.2% daripada pasaran. Syarikat itu, yang sahamnya sebelum ini 100% dipegang oleh Urizarbarrena, mengumumkan pada 24 April 2007 penjualan 75% saham untuk Southern kumpulan Eropah pelaburan Investindustrial dan firma ekuiti swasta Gala Capital. Pada 30 Julai 2007 syarikat itu menukar namanya daripada Panda Software untuk Panda Security dan Urizarbarrena digantikan oleh Jorge Dinares. Hampir setahun kemudian, pada 3 Jun 2008, di tengah-tengah menandai jualan, lembaga pengarah mengundi untuk membuang Dinares dan menggantikannya dengan Juan Santana, Ketua Pegawai Kewangan. Santana meletak jawatan pada bulan September 2011 dan telah digantikan oleh José Sancho sebagai Ketua Pegawai Eksekutif bertindak.
Iklan Jawatan Kosong terkini Panda security
Iklan Jawatan Kosong terkini Panda security
Panda Security diberikan oleh penganalisis Gartner sebagai inovator teknologi. pencapaian teknologi termasuk pelancaran perintis sistem keselamatan, seperti konsep SaaS (Keselamatan sebagai Perkhidmatan) atau penyelesaian antivirus yang menyediakan perlindungan dari awan (cloud computing) dan adalah berdasarkan kepada apa yang Panda panggilan Kepintaran Kolektif, model keselamatan Panda diperkenalkan di pasaran pada tahun 2007.
Menurut Ketua Pegawai Eksekutif, faedah utama model keselamatan ini menyediakan ialah ia membolehkan pengimbasan automatik ancaman bukannya imbasan manual dijalankan oleh syarikat-syarikat lain,menjadikannya lebih cepat dan lebih cekap dalam pengesanan malware.
Panda Security mempunyai anak syarikat di Amerika Syarikat, Jerman, Austria, Belgium, Belanda, Perancis, UK, Sweden, Finland, Sepanyol dan Jepun. Selain itu, ia mempunyai francais di 44 buah negara lain. Anak syarikat AS telah mempunyai lima turnovers pengurusan sejak tahun 2007 sebelum berpindah ibu pejabatnya ke Orlando, Florida pada tahun 2009.
Pada akhir tahun 2009 Panda Security dicipta perkongsian dengan Web Amanah untuk membantu melawan perang virus.
Panda sebelum ini terlibat dalam tuntutan mahkamah dengan salah satu rakan saluran, Technologies Luar, Inc. Pada tahun 2013, Panda menang dalam tuntutan mahkamah terhadap Technologies Luar, pulih penghakiman yang melebihi $ 100,000 dan digunakan pada semua tuntutan yang diajukan oleh Luar terhadap Panda.Pada 3 Ogos 2010, lokasi pejabat baru di Menlo Park, California telah diumumkan kepada umum oleh Ketua Pegawai Eksekutif Panda melalui akaun Twitternya. Pada tahun 2012, Panda Security adalah kesepuluh vendor antivirus yang terbesar di seluruh dunia, dengan 2.0% daripada pasaran. PandaSecurity adalah salah satu daripada kedua-dua syarikat Sepanyol yang muncul pada 2013 Truffle 100 ranking untuk pemaju perisian di Eropah. Panda Security adalah salah satu daripada sepuluh pembangunan perisian terkemuka dan syarikat-syarikat perlindungan IT di dunia, menurut laporan dari 2013 laporan La empresa española en el mundo, yang telah dijalankan oleh Kementerian Hal Ehwal Luar Negeri dan Kerjasama.Sorotan pencapaian teknologinya termasuk menjadi pelopor dalam pelancaran sistem keselamatan seperti SaaS (Keselamatan sebagai Perkhidmatan) dan antivirus yang membolehkan perlindungan dari awan (cloud computing). Ini mercu tanda adalah berdasarkan kepada apa yang Panda merujuk kepada sebagai Kepintaran Kolektif, model keselamatan yang Panda dibentangkan kepada pasaran pada tahun 2007. Faedah utama model keselamatan ini adalah bahawa, menurut Ketua Pegawai Eksekutif Panda, ia membolehkan untuk analisis automatik ancaman. Ini berbeza kepada analisis manual malware yang ditawarkan oleh syarikat-syarikat saingan, dan membolehkan Panda untuk menawarkan pengesanan yang lebih cepat dan lebih cekap daripada malware.
Pesaing Panda Security dalam industri antivirus termasuk Symantec Corp, Kaspersky, F-Secure Corporation, McAfee Inc y Trend Micro Inc., antara lain. Pada tahun 2014, Panda Security telah diedarkan oleh Tritech Distribution Limited di Hong Kong (wikipedia).
Kini Panda Security membuka peluang jawatan terkini seperti berikut:

Kerja Kosong TERKINI PANDA SECURITY TARIKH TUTUP 27 JANUARY 2016

SALES EXECUTIVE-KUALA LUMPUR

Tanggungjawab:

  1. Pembangunan peluang-peluang perniagaan baru.
  2. Membina saluran jualan baru.
  3. Mencapai sasaran jualan.

KELAYAKAN:

  1. Minimum pemegang keperluan Diploma.
  2. Sekurang-kurangnya 1 atau 2 tahun pengalaman jualan dalam bidang IT ini sebaik-baiknya.
  3. Mesti memegang kewarganegaraan Malaysia.
  4. Mempunyai pengangkutan sendiri dan bersedia untuk perjalanan.
  5. Boleh bekerja secara bebas dengan pengawasan minimum.
  6. Daripada berterusan personaliti dengan kemahiran interaksi manusia yang baik.
  7. Arahan kuat Inggeris (lisan dan bertulis), Bahasa Melayu (lisan dan bertulis) dan Mandarin (pilihan)
  8. Komited dan bermotivasi untuk cemerlang di luar jangkaan.
  9. Terbuka kepada konsep-konsep baru, idea dan kritikan membina.
  10. Bertenaga dan mahu berjaya dalam perniagaan dan mendapat komisen ganjaran.

Panda menawarkan:

  1. Persekitaran kerja yang profesional di salah satu syarikat IT Security terkemuka di dunia
  2. Satu pasukan sokongan yang kuat untuk membantu anda mencapai sasaran anda
  3. Pampasan yang kompetitif dan manfaat

CARA PERMOHONAN KERJAYA:



  1. Sila kunjungi pautan berikut: http://goo.gl/quj4q6
  2. Pilih Kerjaya diatas
  3. Klik Apply This Job (bahagian bawah)
Demikian maklumat Iklan Jawatan kosong terkini semoga berfaedah.
Rujukan

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon