Friday, May 15, 2015

3 Kerja Kosong SWASTA CHEETAH MEI 2015

3 Kerja Kosong Swasta Cheetah mei 2015.Iklan Kerja Kosong terbaru dari cheetah, Cheetah merupakan Syarikat yang memulakan perniagaan dengan cara yang tradisional pada tahun 1977, dengan bapa leluhur cheetah , mewujudkan perdagangan perniagaan keluarga pakaian sukan. Pada tahun 1979, "Cheetah" jenama produk telah dilancarkan, menandakan kemasukan mengaum ke dalam arena pakaian sukan. Tumpuan kepada rangkaian pasaran, penjenamaan dan reka bentuk sebagai peranan utama, syarikat itu telah membangunkan dan meluaskan portfolio dengan lebih banyak jenama untuk segmen pasaran yang berbeza dan kasual memakai gaya hidup. Tanda termasuk Cheetah Junior, Cheetah Ladies, C. Union, Cth Unlimited, C2 Syarikat, Cth Tuan-tuan dan Bayi Cheetah. Syarikat itu juga mempunyai dua pemegang lesen antarabangsa jenama Ladybird - kanak-kanak memakai dan GQ - memakai perniagaan mens '.
Kerja kosong terkini Cheetah
Kerja kosong terkini Cheetah
Kejayaan jenama dan label adalah membina melalui penyumberan luar kepada pembekal berdedikasi dan boleh dipercayai yang bersama-sama dengan syarikat di seluruh penubuhannya, dan melalui hubungan rangkaian syarikat yang baik yang menyebabkan ia berkembang kepada lebih daripada 800 titik jualan di seluruh negara, termasuk berdiri butik sahaja.
Tahun-tahun kerja keras dan dedikasi untuk inovasi dan kualiti dan berada di barisan hadapan dalam sukan memakai pakaian, yang "Cheetah" jenama telah dianugerahkan anugerah Superbrand 2005, sukan yang pertama dan kasual syarikat pakaian untuk diiktiraf dengan apa-apa award. Pada tahun 2009, syarikat itu telah menerima anugerah yang lain, Anugerah Kecemerlangan Asia Pasifik untuk Usahawan.
info kerjaya terbaru dari Cheetah adalah seperti berikut ini :-

3 Kerja Kosong SWASTA CHEETAH MEI 2015

Accounts Clerk

kelayakan

  • Sekurang-kurangnya SPM / atau Mempunyai sijil dalam LCCI atau yang setaraf.
  •  Min. 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan.

Sales Executive

KELAYAKAN

  • 2 Hingga 3 tahun dalam industri fesyen
  • Dengan Pengangkutan sendiri dan bersedia untuk luar kawasan
  • Knowledge Di pejabat Microsoft

Designer/Graphic Designer

KELAYAKAN

  • Graduan -Fresh digalakkan untuk memohon.
  • Pengalaman 1 atau 2 tahun selaras fesyen.
  • Pengetahuan  tentang Dengan Adobe / Illustrator.

CARA PERMOHONAN

Calon yang berminat adalah intive untuk e-mel / hantar intheir permohonan dengan resume yang komprehensif yang menyatakan gambar gaji, saiz pasport semasa dan jangkaan (tidak dikembalikan) bersama-sama dengan sijil yang berkaitan
HR & Admin Department
Cheetah Corporation (M) Sdn Bhd (187362-U)
Lot 1846, Jalan KPB 6,
Kawasan Perindustrian Kg, Bahru Balakong,
43300  Seri Kembangan, Selangor.
Tel: +603-8947 3888
HK.Fax: +603-8961 1390
Email: enquiry@cheetah.com.my

Info kerja kosong terbaru hanya disini

Sumber: Karir Cheetah


Artikel Terkait


EmoticonEmoticon