Thursday, May 7, 2015

3 Kerja Kosong LEMBAGA PELABUHAN BINTULU BPA TARIKH TUTUP 12 MEI 2015

3 kedudukan kerja kosong dari Lembaga Pelabuhan Bintulu BPA. Lembaga Pelabuhan Bintulu membuka peluang jawatan sebanyak 3 Posisi untuk anda warga malaysia. Bergabung bersama-sama. seperti kita ketahui Lembaga Pelabuhan Bintulu adalah sebuah Badan Berkanun Persekutuan di bawah Kementerian Pengangkutan Malaysia. Tanggungjawab Lembaga Pelabuhan Bintulu meliputi pembangunan, pentadbiran, pemasaran dan pembekalan perkhidmatan pelabuhan yang lengkap dan cekap dengan matlamat untuk menjadikan Pelabuhan Bintulu sebagai pusat pengangkutan dan pengedaran yang terbesar dan paling efisien di rangkaian BIMP-EAGA. Pelabuhan Bintulu memulakan operasinya pada 1hb Januari 1983. 
Kerja Kosong BPA
Kerja Kosong BPA
Pelabuhan Bintulu merupakan sebuah pelabuhan antarabangsa yang mempunyai kedudukan yang strategik di Timur Laut Sarawak iaitu di dalam laluan di antara Timur Jauh dengan Eropah. Ia juga merupakan laluan utama ekspot gas asli cecair (LNG) dari Malaysia. Di samping itu, Pelabuhan Bintulu juga menawarkan kemudahan dan peralatan yang moden serta canggih untuk pengendalian kontena, kargo pukal cecair dan kering serta kargo am.
 
Nah , langsung saja mekangkah ke Kerja Kosong sebanyak 3 peluang jawatan yang di buka untuk kita ya sebagai berikut.

3 Kerja Kosong LEMBAGA PELABUHAN BINTULU BPA TARIKH TUTUP 12 MEI 2015

Berikut daftar kerja kosong tersebut.
  1. JAWATAN: JURUTERA, GRED 48 (JAWATAN KENAIKAN PANGKAT)  peluang: (1) SATU peluang
  2. JAWATAN: PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) (FUNGSI TUGAS KAWALAN KESELAMATAN), GRED N17 peluang: (1) SATU peluang
  3. JAWATAN: PEMBANTU OPERASI,(FUNGSI TUGAS KAWALAN KESELAMATAN), GRED N11 peluang: (1) SATU peluang

Maklumat Lanjut

Muat Turun Maklumat lanjut disini

Muat Turun Permohonan disini

INFORMASI PENTING

TARIKH TUTUP:- 12 MEI 2015 (SELASA) JAM 0500 PETANG

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon