Monday, May 18, 2015

1 Kerja Kosong UKM KESIHATAN TARIKH TUTUP 5 JUN 2015

1 Kerja Kosong UKM Kesihatan. Iklan Jawatanya Terkini datang dari UKM Kesihatan yang merupakan anak syarikat UKM Holdings, sebuah syarikat milik penuh Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM). Sejak penubuhannya pada tahun 2001, UKM Kesihatan telah mempelbagaikan kepada spektrum saluran perniagaan, iaitu
  1. Pusat Pakar UKM (UKMSC)
  2. Poliklinik
  3. farmasi
  4.  Optometri
  5. implan
  6. Medi-Plast
Dengan sokongan yang berterusan dari Pusat Perubatan UKM, UKM dan perniagaan lain di bawah UKM Holdings Sdn. Bhd, UKM Kesihatan berdedikasi dan komited untuk kecemerlangan dalam penjagaan kesihatan, pendidikan dan khidmat perundingan.
Kerja Kosong UKM Kesihatan
Kerja Kosong UKM Kesihatan

Nah sekarang kita sudah mengerti tentang UKMK saatnya kita melangkah ke Maklumat Jobs dengan 1 peluang Jawatan seperti berikut ini:-

1 Kerja Kosong UKM KESIHATAN 

TARIKH TUTUP 5 JUN 2015

IT Executive

TANGGUNGJAWAB
  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Sains Komputer / Teknologi Maklumat atau setara.
  2. Bahasa yang diperlukan  Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  3. Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  4. IT Eksekutif dengan kemahiran teknikal dan kreatif. Calon dengan pengetahuan dan pengalaman dalam gabungan yang disenaraikan di bawah adalah digalakkan untuk memohon:
  • perisian yang berkaitan [Adobe Dreamweaver / Adobe Flash / Adobe Photoshop] bahasa pengaturcaraan ii- [HTML / CMS / PHP / Joomla]
  • SQL, ASP, Java dan rangkaian internet (FTP)
  •  biasa dengan Sistem Maklumat Hospital pengetahuan V- dalam penyelenggaraan perkakasan (akan kelebihan) Sebaik-baiknya Eksekutif Junior pengkhususan dalam IT / Komputer - Perisian atau setara.
  • kedudukan Sepenuh Masa  disediakan.
Calon digalakkan untuk membawa bersama CD-ROM atau laman web atau bahan-bahan pembelajaran interaktif peribadi menggabungkan pelbagai media atau pengaturcaraan yang boleh digunakan untuk menyokong bentuk CV atau aplikasi.

Jika Anda berminat untuk memohon berikut pautan untuk anda kunjungi

Demikianlah Kerja Kosong Terkini UKMK sdn Bhd semoga Maklumat ini Bermanfaat. amin.

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon