Friday, May 8, 2015

1 Kerja Kosong FIREFLY Sdn Bhd TARIKH TUTUP 04 JUNI 2015

1 Kerjakosong Firefly Sdn Bhd. Firefly Sdn Bhd Dilancarkan pada 3 April 2007, Firefly, syarikat penerbangan komuniti pertama Malaysia, dikendalikan di bawah FlyFirefly Sdn Bhd, dan merupakan anak syarikat milik penuh Malaysian Airline System Berhad. Firefly adalah tentang mengambil orang luar jalan raya, feri dan bot, dan mendapatkan mereka ke destinasi mereka lebih cepat. Menyediakan perkhidmatan udara yang mudah, tanpa perkhidmatan lebih dan jenama kos efektif terbang Firefly pilihan yang bijak dan menyeronokkan.
Selain itu Firefly, adalah perkhidmatan penuh point-to-point pembawa dan anak syarikat penuh Malaysia Airlines. Ibu pejabatnya terletak di kawasan Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah di Subang, Selangor. Ia mendakwa syarikat penerbangan komuniti pertama di Malaysia. Firefly beroperasi dari dua pusat - Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah, Subang, Selangor dan Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang. Penerbangan pertama syarikat penerbangan itu adalah pada 3 April 2007, dari Pulau Pinang ke Kota Bharu.
Kerja Kosong Firefly
Kerja Kosong Firefly
Kali ini membuka kesempatan peluang jawatan sebanyak 1 kedudukan seperti berikut:

1 Kerja Kosong FIREFLY Sdn Bhd 

TARIKH TUTUP 04 JUNI 2015

Associate, Customer Care

Akauntabiliti utama:

  • Membantu semua pertanyaan / aduan / maklumbalas yang diterima melalui peti masuk Penjagaan Pelanggan, media sosial, e-mel secara rawak dari dalaman dan luaran. Memastikan siasatan menyeluruh dilakukan sebelum jawapan yang sepatutnya dihantar kepada pelanggan. 
  • Mewujudkan tumpuan berterusan kepada pelanggan dalam tindakan syarikat itu mengaku janji dan memandu jabatan-jabatan berkaitan dalam syarikat untuk bekerja bersama-sama untuk optimum penghantaran pengalaman pelanggan.
  • Meningkatkan pengalaman pelanggan di titik sentuhan utama dengan menyediakan peluang peningkatan diri melalui latihan untuk semua kakitangan iaitu pusat panggilan berkenaan, tanah dan lain-lain
  • Menguruskan aduan individu yang diterima oleh Ketua Pegawai Eksekutif dan merangka jawapan yang sesuai bagi kes pemulihan perkhidmatan utama profil tinggi /.
  • Mengurus dan membalas harian komen / aduan yang diterima oleh di papan Firefly Ukur. 
  • Membantu dengan lain-lain tugas yang berkaitan dengan pengalaman pelanggan apabila diperlukan. 

SYARAT KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan / Pemasaran / Sains Sosial atau bidang lain yang berkaitan dengan 2 tahun pengalaman bekerja minimum. 
  • kemahiran komunikasi yang baik dengan mahir dalam lisan dan bertulis Bahasa Inggeris.
  • kemahiran interpersonal yang baik dan personaliti yang menyenangkan dengan sikap positif.
  • Komputer celik dan mahir dalam Aplikasi Microsoft Office. 
  • Dapat menyokong objektif / syarikat jabatan dan menggambarkan sikap positif. 
MUAT TURUN KELAYAKAN DAN PERMOHONAN ONLINE KLIK PAUTAN INI Karir Firefly

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon