Monday, April 3, 2017

Kerja Kosong Terkini Tan Chong Motor 20 April 2017

Kerja Kosong Terkini Tan Chong Motor 2017, dimana Tan Chong ialah Tan Chong Motor Holdings Berhad (TCMH) telah diperbadankan di Malaysia pada 14 Oktober 1972. Dari awal merendah diri sebagai pengedar kenderaan motor kecil oleh pengasasnya pada 1950-an, TCMH Group (Kumpulan) telah berkembang menjadi salah satu yang terbesar negara konglomerat yang terlibat dalam pelbagai aktiviti perniagaan; dari pemasangan dan pemasaran kenderaan bermotor dan bahagian-bahagian auto pembuatan kepada pembangunan hartanah dan perdagangan dalam pelbagai jentera berat, peralatan industri dan produk pengguna - kedua-dua di dalam dan di luar negara. 
Sebagai sebahagian daripada langkah penyusunan semula untuk mengukuhkan kedudukan kami sebagai pemain utama industri; pada tahun 1998 pelbagai kepentingan perniagaan TCMH luar negara adalah akhirnya diasingkan dan kemudiannya disenaraikan di Bursa Saham Hong Kong Limited di bawah naungan Tan Chong International Limited. Ini diikuti oleh pengasingan bahagian bahagian-bahagian automotif, bahagian bukan motor yang melibatkan kosmetik, pakaian, dan pengedaran jentera berat serta perniagaan berkaitan pelancongan; yang kemudiannya disenaraikan di Papan Utama Bursa Malaysia Berhad pada tahun 1999 di bawah APM Automotive Holdings Berhad dan Warisan TC Holdings Berhad masing-masing. Senaman ini telah membolehkan Kumpulan untuk menyelaraskan semula fokus kepada perniagaan industri motor.
Kerja Kosong Tan Chong
Kerja Kosong Tan Chong
TCMH pada asasnya sebuah syarikat pegangan pelaburan dan aktiviti utama semasa Kumpulan antara lain adalah; pemasangan dan pengedaran kenderaan bermotor, penyediaan perkhidmatan selepas jualan dan perkhidmatan kewangan yang berkaitan bermotor seperti sewa beli, sebuah agensi insurans, dan pemajakan.
Kumpulan adalah pemegang francais dan pengedar eksklusif Nissan penumpang dan kenderaan perdagangan ringan serta kenderaan Renault di Malaysia. Perniagaan pengedaran kenderaan dikendalikan dengan rangkaian luas cawangan jualan dan pengedar sah di seluruh negara; disokong oleh lebih daripada 80 pusat perkhidmatan selepas jualan. Kami juga pemegang francais dan pengedar eksklusif bagi trak dan bas di bawah UD Trucks dan Silverbus jenama, yang beroperasi melalui rangkaian yang ditubuhkan cawangan jualan dan peniaga jualan, cawangan selepas jualan dan peniaga servis yang dibenarkan. Setelah mencapai bahagian pasaran yang ketara untuk kenderaan berat komersial (HCV), kenderaan komersial ringan (LCV) dan bas, Kumpulan diiktiraf sebagai salah satu pengedar kenderaan perdagangan terkemuka di Malaysia.
Kini Tan Chong Motor Sdn Bhd membuka peluang jawatan seperti berikut ini:-

Kerja Kosong Terkini Tan Chong Motor 20 April 2017

Manager, Market Research & Intelligence (Consumer Insights)-Kuala Lumpur

Syarat-syarat pekerjaan:
  • Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya ijazah Sarjana Muda, Master's Degree dalam pemasaran, statistik, matematik atau yang setaraf.
  • Sekurang-kurangnya 5 tempoh pengalaman bekerja di bidang yang diperlukan untuk jawatan ini.
  • Sebaik-baiknya Pengurus dalam Penyelidikan Pemasaran atau setaraf.
  • Position sepenuh masa yang tersedia.
Senarai Kerja Kosong Lainnya ialah :
  • Executive, Collection (TCT - Batu Caves)
  • Supply Chain Management Executive / Assistant Manager
  • Manager, Taxation
  • Insurance Marketing Officer
  • Brand Consultant (Infiniti)

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

  • Sila layari laman Iklan Jawatan Kosong TanChong
  • Pilih kerjaan yang sesuai
  • Klik "APPLY NOW" bahagian bawah
Demikian Maklumat kerja kosong terkini Tan Chong Motor semoga berfaedah. amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon