Tuesday, March 21, 2017

Kerja Kosong Terkini Hino Sales Motors (Malaysia) Sdn Bhd 30 Mac 2017

Iklan Jawatan Kosong Hino Sales- HINO adalah salah satu pengeluar terkemuka dunia tugas yang ringan, sederhana dan berat kenderaan perdagangan dari Jepun dan merupakan peneraju pasaran bagi kenderaan perdagangan di Malaysia. Selaras dengan pengembangan perniagaan kami di Malaysia, Hino Sales Motors (Malaysia) Sdn Bhd mempelawa rakyat Malaysia berkelayakan yang sesuai untuk menjadi sebahagian daripada pasukan kami amat berdedikasi di kami beribupejabat di Petaling Jaya.

Sekilas Hino

Ditubuhkan pada tahun 1910, Hino Motors Ltd merupakan pengeluar kenderaan bermotor tertua di Jepun. Sejak memperkenalkan kereta pertama di Jepun pada tahun 1918, Hino telah membangunkan dan pembuatan kenderaan tetamu yang menghidangkan perniagaan serta masyarakat.Hari ini, Hino adalah Jepun No. 1 pembuat lori diesel dan salah satu pengeluar terkemuka dunia kenderaan sederhana dan omboh tugas berat dengan eksport ke lebih daripada 140 negara seluruh dunia.
Kerja Kosong Terkini Hino
Kerja Kosong Terkini Hino
Kerja Kosong Hino-Pemimpin-pemimpin dalam arah yang betul ke arah kecemerlangan, Komitmen kepada kecemerlangan dan semangat berpasukan dalam apa jua yang kita lakukan adalah falsafah operasi kami di Hino. Sebagai peneraju industri, kami sentiasa berusaha untuk mencapai tahap tertinggi archievements oleh menggalakkan keharmonian hubungan kerja dalam Syarikat serta dengan para pelanggan kami untuk memastikan kepuasan pelanggan yang maksima. 
Kerja Kosong Hino, objektif kami adalah oleh itu untuk memenuhi keperluan anda dengan betul kenderaan kapasiti betul; serta untuk menawarkan perkhidmatan selepas jualan yang paling cekap dan membekal alat ganti ruang kepada pengendali Hino di merata-rata.
Kini Hino mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi peluang jawatan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Terkini Hino Sales Motors (Malaysia) Sdn Bhd 30 Mac 2017

Parts Procurement Executive-Selangor Petalling Jaya
Syarat-syarat:-
  • Ijazah atau Diploma dalam pengurusan perniagaan / pemasaran / logistik atau mana-mana berkaitan disiplin daripada institusi yang diiktiraf.
  • Sekurang-kurangnya dua (2) tahun pengalaman dalam perolehan dalam industri automotif.
  • Memiliki kepimpinan, Berkeperibadian kukuh dan kemahiran perancangan strategik dan mampu mempengaruhi dan keputusan yang didorong.
  • Berdikari dan berupaya untuk bekerja di bawah penyeliaan yang minimum.
  • Kemahiran komunikasi dan interpersonal yang baik dan berupaya untuk bekerja dengan orang-orang di semua peringkat.
  • Mahir menulis dan bercakap dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris. Keupayaan untuk berbual dalam dialek Cina akan menjadi satu kelebihan.
  • Sanggup mengembara dan mempunyai pengangkutan sendiri.
  • Kemahiran dalam aplikasi Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint).

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

  1. Sila Layari laman Kerja Kosong Hino
  2. Pilih senarai Kerja Kosong tersedia
  3. Mohonlah secara onlen dengan mengklik tombol "APPLY NOW" 

Nota Kerja Kosong:

Tarikh Tutup Kerja Kosong: 30 Mac 2017

 Lokasi Kerja Kosong:

 Demikian Informasi Kerja Kosong Selangor terkini 2017 dari Hino semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon