Saturday, December 17, 2016

Kerja Kosong PEMANDU Rekrutmen Internship 2016

Iklan Jawatan Kosong Pemandu dimana PEMANDU adalah sebuah unit di bawah Jabatan Perdana Menteri yang ditetapkan sehingga mengurus dan menyelia Program Transformasi Kerajaan (GTP) dan program transformasi ekonomi (ETP). Perbadanan yang khas tujuan kenderaan (SPV) ditubuhkan dengan mandat untuk menyediakan kewangan, pengambilan dan perkhidmatan perolehan kepada PEMANDU, PEMANDU adalah sebuah syarikat yang dihadkan oleh jaminan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM). 
Kerja Kosong PEMANDU
Kerja Kosong PEMANDU
Kerja Kosong Pemandu -GTP dan ETP adalah ditadbir oleh pasukan petugas penyampaian (DTF) penyampaian bidang hasil utama negara (NKRAs) dan Jawatankuasa Pemandu penghantaran bidang ekonomi utama (NKEA). Kedua-dua Jawatankuasa ini akan dipengerusikan oleh Timbalan Perdana Menteri dan Perdana Menteri Malaysia masing-masing.
Pemandu mengadakan rekrutmen Internship Program 2016 Pemandu sebagai berikut ini :

Kerja Kosong PEMANDU Rekrutmen Internship 2016

Internship Recruitment 2016
PEMANDU sedang mencari pemimpin muda, berbakat & ghairah! Pengalaman latihan akan bermula 2 hingga 4 bulan, bergantung kepada jadual untuk pelatih dan prestasi. Anda boleh mengetahui lebih lanjut tentang PEMANDU, Program Transformasi Ekonomi (ETP) dan Program Transformasi Kerajaan (GTP) pada www.pemandu.gov.my. Sila ambil perhatian bahawa kami akan memberi keutamaan kepada pelajar-pelajar Universiti dalam tahun pengajian mereka Employee.
CARA PERMOHONAN Kerja Kosong
Demikianlah maklumat Kerja Kosong terkini di Pemandu Rekrutmen Internship 2016. Selamat mencuba.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon