Thursday, December 15, 2016

Kerja Kosong BASF PETRONAS Chemicals Sdn Bhd

Kerja Kosong BASF PETRONAS Chemicals Sdn Bhd adalah sebuah RM3.4 bilion usaha sama yang menggabungkan kekuatan inovatif dan keupayaan kedua-dua syarikat mantap - BASF SE Jerman (60%) dan PETRONAS sendiri di Malaysia (40%). Kemudahan pengeluaran bahan kimia 'verbund' (bersepadu) Terletak di Gebeng, Kuantan, Pahang Darul Makmur merupakan yang pertama apa-apa Kemudahan untuk BASF di Asia Pasifik, pembuatan akrilik monomers, oxo-produk dan butanediol. Dengan operasi pengeluaran bahan kimia 'verbund' kita, kita akan menyepadukan minda paling berkuasa untuk mengeksploitasi yang paling peluang menarik dalam industri. Di BASF PETRONAS Chemicals Sdn Bhd, di mana yang paling berbakat cemerlang memandu kami prestasi yang cemerlang sebagai peneraju global dalam Industri kimia.
Kerja Kosong BASF PETRONAS Chemicals
Kerja Kosong BASF PETRONAS Chemicals
Kini Jawatan Kosong BASF Petronas membuka peluang jawatan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong BASF PETRONAS Chemicals 

Internship for Media/Art Students

Pahang - Kuantan

KELAYAKAN

  • Calon mestilah mempunyai atau melanjutkan pelajaran dalam Ijazah Sarjana Muda dalam seni/Reka bentuk/Creative Multimedia, komunikasi massa, pengiklanan/Media atau yang setaraf.
  • Bahasa yang diperlukan: Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  • Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Kuantan.
  • 1 position latihan untuk tempoh 3 month.

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong

Calon-calon yang berminat adalah dijemput untuk mengemukakan resume terperinci menyatakan butir-butir peribadi, sejarah pekerjaan dan kelayakan (disertakan dengan salinan sijil-sijil), hubungi telefon nombor, gaji semasa dan dijangka dan yang dikembalikan gambar bersaiz pasport.
Permohonan hendaklah dihantar ke alamat berikut:
The Recruitment Manager
Human Resource Management Division
BASF PETRONAS Chemicals Sdn Bhd (Co. No.: 451307-K)
Jalan Gebeng 2/1 Kawasan Perindustrian Gebeng
26080 Kuantan Pahang
 Permohonan Onlen sila ke laman:
 www.jobstreet.com/my/basfpetronas.htm

Nota Kerja Kosong:

Sila nyatakan jawatan yang dipohon di sudut kiri atas sampul surat. Semua permohonan akan dikendalikan dengan ketat keyakinan. Hanya calon yang disenarai pendek akan dimaklumkan. Dalam talian Permohonan akan menerima keutamaan dalam pemprosesan.

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon