Tuesday, November 15, 2016

Kerja Kosong HSBC Amanah Malaysia Berhad 16 Disember 2016

Iklan Jawatan Kosong Terkini November Disember 2016 datang dari Sektor Bank HSBC Amanah Malaysia dimana Mewakili pasukan perkhidmatan kewangan Islam global yang terbesar bagi mana-mana bank antarabangsa, HSBC Amanah menyediakan satu suite yang penuh produk-produk Islam yang inovatif dan perkhidmatan kepada peruncit dan pelanggan korporat seluruh dunia. Sebagai sokongan terhadap HSBC komprehensif perbankan global dan penyelesaian pembiayaan, HSBC Amanah memanfaatkan Kumpulan pengalaman antarabangsa dan kepakaran dalam bidang kewangan Islam untuk menepati permintaan yang semakin meningkat ini alternatif yang berdaya maju kepada pembiayaan konvensional di Malaysia.
Kerja Kosong HSBC Amanah Malaysia
Kerja Kosong HSBC Amanah Malaysia
HSBC Bank di kedudukan teratas di dalam senarai Forbes 2000 yang terkini untuk syarikat-syarikat terbesar di dunia dan yang terbaik asing Bank * di Malaysia. Selama 120 tahun, HSBC telah berkembang dengan mengiktiraf dan memupuk potensi. Jadi jika anda ingin kerjaya dalam sebuah institusi kewangan terkemuka - HSBC mahu anda.
kini HSBC Amanah Malaysia Membuka peluang jawatan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong HSBC Amanah Malaysia Berhad 16 Disember 2016

Advance Financial Guide - Kulai-Johor
Syarat-syarat:
  • Profesional, berorientasikan matlamat, inovatif dan juga dianjurkan
  • Keusahawanan, yakin, keluar dan kreatif
  • Bersemangat dalam menyampaikan semua jualan dan khidmat pelanggan
  • Berkomunikasi (Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris) dan kemahiran interpersonal
  • Mesti sanggup bekerja waktu anjal
  • Sekurang-kurangnya Diploma atau peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia dengan 2 tahun pengalaman bekerja

CARA PERMOHONAN

Insurans dan/atau lesen Unit Trust akan bermanfaat tetapi tidak penting. Anda akan mencapai lebih apabila anda menyertai HSBC.
www.HSBC.com/careers
HSBC berbangga kerana persekitaran kerja kepelbagaian dan inklusif yang melihat kami orang-orang yang mendapat manfaat daripada mentor, kerja yang fleksibel dan sokongan daripada kakitangan sumber rangkaian Kumpulan. Data peribadi yang dipegang oleh pihak Bank yang berkaitan dengan permohonan pekerjaan akan digunakan selaras dengan kenyataan privasi kami, yang boleh didapati di laman web kami.
Dikeluarkan oleh HSBC Amanah Malaysia Berhad.

Demikian Maklumat Kerja Kosong terkini HSBC amanah untuk maklumat detail sila kunjungi laman Iklan Jawatan Kosong HSBC Amanah

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon