Friday, October 28, 2016

Kerja Kosong Bank Islam Malaysia Berhad 09 November 2016

Kerja Kosong Terkini Sektor Bank berasal dari Bank Islam Malaysia Berhad yang mempelawa warganegara Malaysia berkelayakan untuk bergabung Bank Islam. Bank Islam Malaysia Berhad merupakan sistem perbankan Islam di Malaysia. Bank Islam telah berkembang menjadi salah satu negara membawa institusi kewangan menyediakan pelbagai pilihan produk dan perkhidmatan untuk memenuhi keperluan kewangan dan perbankan semua rakyat Malaysia, tanpa mengira bangsa dan agama. Kerjaya di Bank Islam bermakna peluang cemerlang untuk membangunkan kerjaya yang profesional dalam industri perbankan semakin mencabar. Menjadi sebahagian daripada organisasi yang benar-benar komited untuk membangunkan Malaysia sebagai pusat kewangan Islam global terkemuka.
Kerja Kosong Bank Islam Malaysia Berhad
Kerja Kosong Bank Islam Malaysia Berhad

Pilihan Tepat kerjaya. Kenapa?

Bank Islam Malaysia Berhad bertujuan untuk memainkan peranan yang bermakna dalam memupuk pembangunan ekonomi dan kemajuan sosial di Malaysia. Menggaji lebih daripada 4,000 orang, Bank Islam berharap dapat menyumbang pada perkembangan pengetahuan dan kepakaran dalam perbankan Islam dan kewangan di Malaysia.
Kerjaya di Bank Islam Malaysia Berhad bukanlah hanya satu peluang untuk bekerja dengan industri perbankan tetapi juga dengan organisasi yang benar-benar komited untuk membangunkan perbankan Islam negara, sebagai salah satu sistem perbankan Islam yang paling maju di dunia.
Manakala Bank Islam terus berkembang dengan pesat, kami memahami keperluan untuk mempunyai pasukan yang berbakat dan profesional. Apabila ia datang untuk memajukan kerjaya anda, Bank Islam menawarkan kerjaya yang cemerlang, peluang dan pakej Remunerasi yang menarik.
Kini Bank Islam Malaysia Berhad Membuka peluang jawatan Seperti berikut ini :-

Kerja Kosong Bank Islam Malaysia Berhad 09 November 2016

Skim Latihan 1Malaysia (SL1M) Trainee-Kuala Lumpur

Pelatih hendaklah menjalani program berstruktur 4 bulan yang meliputi:-
  • Compulsory Soft-Skills Training: 1 December - 31 December 2016 (1 Month).
  • On-Job-Training : 1 January 2017 - 31 March 2017 (3 months).

KELAYAKAN

  • Calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya ijazah Sarjana Muda Ijazah pengajian/pentadbiran/Pengurusan Perniagaan, pemasaran, perdagangan, kewangan atau yang setaraf dengan PNGK 2.8 dan ke atas.
  • Siswazah segar (25 tahun ke bawah) digalakkan untuk memohon.
Senarai Jawatan lain terbuka ialah :
  • Deputy Manager, Financial Reporting-Kuala Lumpur
  • Deposit Marketing Executive-Kelantan, Kuala Lumpur, Melaka, Selangor
  • Clerk (Service Ambassador)-Kuala Lumpur 

CARA PERMOHONAN 

  • Sila layari laman Iklan Jawatanya Bank Islam
  • Pilih senarai Kerja Kosong diatas
  • klik "APPLY NOW" bahagian bawah 
Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini sektor Bank semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon