Monday, July 11, 2016

Kerja Kosong TERKINI UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG TARIKH TUTUP 13 MEI 2016

Kerja Kosong Terkini Universiti Malaysia Pahang. Iklan Jawatanya terkini datang dari sektor Universiti yaitu UMP.dimana UMP berhasrat untuk menjadi pembekal terkemuka bagi program-program berasaskan teknologi kejuruteraan dan dan output penyelidikan. Kami komited, di sini, untuk berkongsi dengan anda pengalaman kampus UMP anda memerlukan yang memenuhi tujuan lawatan anda. UMP merupakan sebuah universiti yang agak baru dan ia telah dikategorikan sebagai universiti fokus, antara 19 universiti awam lain di Malaysia. Pengkhususan kami adalah dalam bidang kejuruteraan, teknologi dan sains industri. Anda akan mendapati bahawa kursus tawaran universiti adalah mereka yang mempunyai permintaan yang tinggi oleh pelajar di sebuah negara yang pesat membangun seperti Malaysia. Lebih penting lagi, pendekatan pengajaran dan pembelajaran yang telah diterima pakai oleh UMP adalah salah satu yang sangat berpusatkan pelajar dan berasaskan masalah.
Kerja Kosong Terkini UMP
Kerja Kosong Terkini UMP
Pelajar-pelajar di UMP menikmati penggunaan state-of-the-art kemudahan yang menyerupai yang digunakan dalam industri. Terkenal dengan konsep "Pengajaran Kilang", yang pelajar-pelajar kita yang diajar oleh fakulti yang berpengalaman dalam persekitaran pembelajaran yang menyediakan mereka untuk dunia nyata ini.
UMP kini beroperasi di dua kampus. Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, Fakulti Elektrik dan Elektronik, dan Fakulti Kejuruteraan Pembuatan terletak di kampus resort seperti Pekan. Selebihnya fakulti, pusat akademik dan pusat kecemerlangan beroperasi di Gambang, sebuah bandar yang strategik terletak di petrokimia dan bioteknologi hab yang pesat berkembang. Kedua-dua kampus kira-kira 40 kilometer selain.

Visi

Menjadi universiti teknologi bertaraf dunia.

Misi

UMP menyediakan pendidikan, penyelidikan dan perkhidmatan yang tinggi kualitinya dalam bidang kejuruteraan dan teknologi yang membudayakan kreativiti dan inovasi.
Kini Universiti Malaysia Pahang membuka peluang jawatan terkini seperti berikut:

Kerja Kosong TERKINI UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG TARIKH TUTUP 13 MEI 2016

UMP membuka peluang jawatan terkini seperti berikut ini:

PEGAWAI KESELAMATAN GRED KP41/KP44-Pahang-Pekan

KELAYAKAN

  • Candidate must possess at least Bachelor's Degree/Post Graduate Diploma/Professional Degree in Computer Science/Information Technology, Science & Technology, Business Studies/Administration/Management, Protective Services & Management, Others or equivalent.
  • Required language(s): Bahasa Malaysia, English
  • At least 1 Year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Preferably Senior Executive specialized in Security/Armed Forces/Protective Services or equivalent.

Tanggungjawab

  • Merancang dan merangka sistem kawalan Keselamatan yang lengkap dan menyeluruh bagi seluruh kawasan kampus.
  • Bertanggungjawab dalam merancang dan melaksanakan pentadbiran dan operasi yang cekap serta memajukan cadangan kekuatan kakitangan Bahagian Keselamatan mengikut perancangan dan perkembangan universiti.
  • Bertanggungjawab merancang dan menyediakan belanjawan mengurus serta urusan lain yang berkaitan dengan kewangan bahagian.
  • Bertanggungjawab menasihati pihak univertsiti dalam urusan keselamatan perlindungan dan mengemukakan cadangan mengikut keperluan dari masa ke semasa.
  • Membantu dan mewujudkan kerjasama yang baik dengan unit/bahagian lain dalam universiti bagi merancang dan merangka pelan keselamatan pejabat/kampus yang selamat, aman dan kundusif.
  • Mengadakan hubungan dan kerjasama yang baik dengan agensi kerajaan yang lain bagi mewujudkan kampus yang selamat bertaraf dunia dan mempunyai imej yang baik dalam masyarakat.
  • Bertanggungjawab dan bertindak sebagi ketua bagi semua pegawai dan kakitangan Bahagian Keselamatan.
  • Bertanggungjawab dan bertindak sebagai pegawai penilai dalam aspek tatatertib dan prestasi serta pelanggaran peraturan kakitangan Bahagian Keselamatan.
  • Mewakili Bahagian Keselamatan dalam apa jua mesyuarat atau jawatankuasa yang dibentuk peringkat universiti apabila diperlukan.
  • Bertanggungjawab dalam urusan kebajikan kakitangan bagi mewujudkan suasana kerja yang selamat dan kondusif. Merancang dan melaksanakan tugas-tugas lain yang diarahkan dari masa ke semasa.

CARA PERMOHONAN Kerja Kosong



  1. Sila kunjungi pautan :Kerja Kosong UMP
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Mohonlah secara onlen (Daftar Terlebih dahulu)
Demikianlah Maklumat Iklan Jawatanya terkini semoga berfaedah.amin

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon