Thursday, November 5, 2015

Kerja Kosong BANK CITIBANK BERHAD TARIKH TUTUP 16 NOVEMBER 2015

Kerja Kosong Bank Citibank Berhad. Maklumat Baik datang dari Salah Satu Bank Asing di Malaysia yaitu Citybank Berhad. CityBank merupakan bank global yang terkemuka, mempunyai warisan yang berjalan dalam. citybank telah membina asas citybank pada lebih 200 tahun terus berkembang sejarah perbankan. Dan hari ini, pengaruh citybank terus berkembang, dengan operasi kewangan di lebih 160 buah negara dan bidang kuasa. Di Citi, anda adalah sebahagian daripada satu pasukan global yang dinamik menyediakan pengguna, syarikat, kerajaan dan institusi-institusi dengan pelbagai produk dan perkhidmatan kewangan. Lebih daripada 200 juta pelanggan yang berbeza citybank adalah antara nama besar dalam industri, sektor, perniagaan dan kerajaan bahawa kita adalah istimewa untuk berkhidmat setiap hari. Kehadiran perniagaan Citi di Malaysia bermula sejak Julai 1959, bermula dengan operasi pertama citybank di Medan Pasar, Kuala Lumpur. Citi Malaysia hari ini mempunyai lebih daripada 5,000 orang.
Kerjaya Citibank
Kerjaya Citibank

Diperbadankan di Malaysia pada tahun 1994, Citi kini khidmat kepada pelanggan di 11 cawangan di Kuala Lumpur, Pulau Pinang, Kuantan, Melaka, Johor dan Selangor. Citi telah membina niche tersendiri melalui inovasi terkemuka pasaran dan perkhidmatan; dan merupakan pemimpin pasaran dalam kad kredit, opsyen pertukaran asing dan perdagangan bon kerajaan. Pada tahun 2010, Citi menubuhkan syarikat broker saham di Malaysia, menekankan pelaburan berterusan Citi di Asia dan keinginan untuk memainkan peranan yang berkembang dalam pasaran modal Malaysia tempatan.

Citi juga menyediakan perkhidmatan kewangan luar pesisir di luar pejabat di Labuan, Malaysia. Negara ini menjadi tuan rumah tapak strategik untuk operasi berpusat Citi yang berpangkalan di Kuala Lumpur dan Pulau Pinang, menguruskan proses merentasi segala macam perniagaan dan perkhidmatan untuk Citi Transaksi Perkhidmatan dan Pelanggan Sekuriti & Perbankan di Asia & kawasan-kawasan lain. Pusat Khidmat Citi di Kuala Lumpur juga menyediakan Anti-Money Laundering pemantauan urus niaga serantau untuk mengenal pasti dan mengelakkan kemungkinan aktiviti pengubahan wang haram yang meliputi 18 buah negara dan pelbagai perniagaan. Operasi serantau bertindak sebagai barisan yang kuat pertahanan terhadap pembiayaan keganasan dan jenayah terancang.

Menyertai nama yang terkenal di dunia yang hidup subur di masa yang paling mencabar bermakna di mana anda boleh menikmati semua faedah yang datang dengan kehadiran global dan komitmen pelanggan dalam. Ia bermakna dikelilingi oleh pakar-pakar dalam bidang masing-masing, dan oleh kerana di mana anda boleh menarik kepada pelbagai besar dan sejarah pengetahuan industri.

Kerja Kosong BANK CITIBANK BERHAD


  1. Citibank Berhad KL - Product Manager (Unsecured Personal Loan) - (15035222)
  2. Citibank Berhad KL - Customer Experience Manager - (15033405)
Demikian Maklumat Kerja Kosong citybank Berhad semoga membantu. Salam Kerjaya Malaysia


Artikel Terkait


EmoticonEmoticon