Sunday, June 28, 2015

Kerja Kosong SMART COLLEGE SDN BHD TARIKH TUTUP 29 JULAI 2015

Kerja Kosong Terkini SMart College SDN BHD Tarikh tutup 29 Julai 2015. Maklumat Kerjaya terkini datang dari Smart College SDN BHD. SMART College kolej swasta yang ditubuhkan di Malaysia yang menawarkan diploma dalam bidang pengurusan perlindungan, keselamatan, penyiasatan dan penguatkuasaan & pematuhan. Smart College secara aktif mengambil kakitangan baru yang boleh membantu menyumbang kepada pembangunan Kolej Smart sebagai pusat kecemerlangan dalam pendidikan.
Kerja Kosong terkini Smart Kolej Julai 2015
Kerja Kosong terkini Smart Kolej Julai 2015
SMART College adalah sebuah komuniti yang mesra, meriah dan sangat inovatif yang menikmati reputasi sebagai salah satu kolej swasta muda yang paling dikagumi di Malaysia. Ia terkenal kerana menjadi perintis dalam pembangunan program akademik yang baru dan menarik. Kami mereka bentuk kurikulum yang terbaik dengan memberi tumpuan kepada 'employability' bukan sahaja di dalam negara tetapi juga di peringkat antarabangsa. Lembaga Pengarah terdiri daripada 5 Pengarah dengan Mejar Jeneral Dato 'Mohd Yunus yang merupakan Pengerusi dan Pengarah Urusan Encik Anand Pon.
Kini SMart Kolej membuka peluang jawatan dengan kedudukan seperti berikut ini :-

Kerja Kosong College Administrator
Kuala Lumpur, Petaling Jaya (Selangor)

KELAYAKAN

  1. Calon-calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda / Diploma dalam bidang yang ditentukan atau industri yang berkaitan dengan pengalaman kerja atau 2-3 tahun sama ada dalam sebuah Kolej di bawah Kementerian Pengajian Tinggi atau Sijil Kemahiran Malaysia, di bawah Jabatan Pembangunan Kemahiran.
  2. Calon harus mempunyai sikap yang bersemangat & rajin ke arah kerja.
  3. Kebolehan berkomunikasi dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris adalah penting

JOB DESCRIPTION

  1. SmartKolej  memohon Pentadbir berkelayakan / Pendaftar / Bendahari dengan jobscope berikut:
  2. Mengurus fungsi Pendaftar & Bendahari
  3. Perhubungan dengan Kerajaan & Badan Swasta
  4. Penyediaan laporan
  5. Sesuai dengan pelanggan & Vendor
TARIKH TUTUP : 29 JULAI 2015

CARA PERMOHONAN

Calon yang berminat adalah dialu-alukan untuk mengemukakan permohonan anda secara atas talian dengan butir-butir gaji semasa dan jangkaan mereka . Sila memohon Kerja Kosong tersedia diatas di pautan sebagai berikut: http://goo.gl/WNGRzY

Demikianlah info Kerja Kosong terkini semoga bermanfaat :)

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon